• 05-11-2025, 12:33:31
    #37
    ibra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Bazı yerleri bilerek karaladım biri alıp kullanmasın diye gereksiz yerler zaten. Cezada gelince aynı şekil konuya ekleyeceğim. Bu aracımın çekildiğine dair ödediğim tutar 2080 tl çekici ücreti 200₺ otopark ücreti. Ceza gelince onuda ekleyeceğim.
    Gerek yoktu hocam niye ugraştınız
  • 05-11-2025, 12:37:42
    #38
    🤖 AI Developer
    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerek yoktu hocam niye ugraştınız
    Hocam son yorumlara bakar mısınız vatan haini ilan ettiler Yani ben anlamıyorum mağdur olan benim bunu dile getirdim kimseden bir talebim olmadı bir kin kusmadım tadımmkaçtı yazdım sadece sanki etrafı kızıştırmışım gibi yorumlar yapıyorlar.
  • 05-11-2025, 12:42:05
    #39
    ibra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam son yorumlara bakar mısınız vatan haini ilan ettiler Yani ben anlamıyorum mağdur olan benim bunu dile getirdim kimseden bir talebim olmadı bir kin kusmadım tadımmkaçtı yazdım sadece sanki etrafı kızıştırmışım gibi yorumlar yapıyorlar.
    Sıkma canını bakma sen burda çoğu kisi pespembe (Bizlerden izole) hayatlar yaşıyor senin benim yaşadıklarım onlara hayal gibi geliyor. Bazısının tek derdi her gün gittiği cafede yer bulamamak o yüzde salla gitsin ya
  • 05-11-2025, 12:43:42
    #40
    🤖 AI Developer
    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkma canını bakma sen burda çoğu kisi pespembe (Bizlerden izole) hayatlar yaşıyor senin benim yaşadıklarım onlara hayal gibi geliyor. Bazısının tek derdi her gün gittiği cafede yer bulamamak o yüzde salla gitsin ya
    Sağolasın hocam, varol.
  • 05-11-2025, 22:06:34
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Neredesiniz hani bilirkişiler ön yargınız batsın
  • 06-11-2025, 06:36:54
    #42
    Size ceza onlara prim milletin hakkına girerek çocuklara ekmek götürmeyi iyi meslek edindiler.
  • 06-11-2025, 09:19:37
    #43
    Bot / Otomasyon uzmanı
    ibra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam son yorumlara bakar mısınız vatan haini ilan ettiler Yani ben anlamıyorum mağdur olan benim bunu dile getirdim kimseden bir talebim olmadı bir kin kusmadım tadımmkaçtı yazdım sadece sanki etrafı kızıştırmışım gibi yorumlar yapıyorlar.
    O kadar rahatladım ki, sizin bu kanıtları atmanızla birlikte, kim olduğu fark etmeksizin ülkede toplu linç kültürü aldı başını gidiyor. Tekrardan çok geçmiş olsun.
  • 06-11-2025, 11:27:21
    #44
    Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Algı ve yalan haber ile halkı galeyana getirmeye çalışılan bir konu

    Ne zaman ki ceza makbuzu veya e-devlet/ivd gib üzerinden gelen ceza tutanağı iletir arkadaş o zaman sorun yok.
    adam niye yalan söylesin işi gücü yok seni galeyana getirecek ?
  • 06-11-2025, 11:38:17
    #45
    Ahh her şeyi bilenler.. Her şeyi bilirler ama yalnızca insanlık bilmezler.. Geçmiş olsun hocam.