Yeniceri adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eldivenim Olmadığı İçin Motorum Bağlandı
55
●5.692
- 05-11-2025, 07:00:09Hocam ne makbuz var ne sorguladığımda ceza / bağlama gibi bir şey var. Şaşırdığımız nokta bu zaten.Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2025, 09:24:47Yahu hocam hadi ben yalan atıyorum. İnternetteki o kadar adam durduk yere polisemi düşmanda mı yalan atıyor Allah aşkına. Niye devletimin polisine iftira atayım. Algı yaratmayın yaşanan durumu söyledim konuda. Devlete kinli bir mesaj mı yazmışımda algı yaratıyorsunuz?Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2025, 11:45:54Hocam ceza gelince konuya ekleyeceğim ve iftira atan herkesi kendi vicdanıyla başbaşa bırakacağım. O yüzden beklemede kalın 🙂hiciste adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2025, 12:03:27Esoes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleflatcastradyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEsoes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleantijen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleLareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehiciste adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bazı yerleri bilerek karaladım biri alıp kullanmasın diye gereksiz yerler zaten. Cezada gelince aynı şekil konuya ekleyeceğim. Bu aracımın çekildiğine dair ödediğim tutar 2080 tl çekici ücreti 200₺ otopark ücreti. Ceza gelince onuda ekleyeceğim.
