• 05-11-2025, 01:09:47
    #28
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yönetmelik henüz bugün değişti. Henüz ceza kısmına geçilmedi. İlk etapta trafik polisi arkadaşlar bilgilendirme yapıyorlar. Kaldı ki sizin dediğiniz gibi ceza yazan olsa da, araç trafikten men edilmiyor.

    İşlem yapılan ceza maddesi: 30/1-a. 993 TL ve 10 ceza puanı uygulanır. İlk seferinde 7 güne kadar izin verilir. Bu süre sonunda aynı şekilde yakalanırsa, bu kez araç otoparka alınır. Yani eldiven olmadığı için araçlar anında otoparka alınmıyor. Verdiğiniz videoların çoğunu izliyorum ama arkası boş oluyor. Çünkü kimse ceza makbuzu paylaşmıyor. Umarım demek istediğimi anlatabilmişimdir.
    Kuyulu taşlı bir atasözü ile cevap vermek isterdim ama mazallah çevirmeye falan takarlar gençliğimizi yakarlar 😁
  • 05-11-2025, 03:28:13
    #29
    Size bir ceza kesildiyse elinize makbuz verilir, verilmediyse bile E-Devlet üzerinden cezayı görebilirsiniz. Eğer bunlara sahip değilseniz motorunuzu bağlayan kişilerin gerçekten polis olup olmadığını sorgulayın.
  • 05-11-2025, 07:00:09
    #30
    🤖 AI Developer
    Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size bir ceza kesildiyse elinize makbuz verilir, verilmediyse bile E-Devlet üzerinden cezayı görebilirsiniz. Eğer bunlara sahip değilseniz motorunuzu bağlayan kişilerin gerçekten polis olup olmadığını sorgulayın.
    Hocam ne makbuz var ne sorguladığımda ceza / bağlama gibi bir şey var. Şaşırdığımız nokta bu zaten.
  • 05-11-2025, 08:44:00
    #31
    başkasının motoruna ceza yazmaya kalktilar benim olmadigini soyleyince neden soylemiyon diyolar bide
  • 05-11-2025, 08:56:02
    #32
    Algı ve yalan haber ile halkı galeyana getirmeye çalışılan bir konu

    Ne zaman ki ceza makbuzu veya e-devlet/ivd gib üzerinden gelen ceza tutanağı iletir arkadaş o zaman sorun yok.
  • 05-11-2025, 09:24:47
    #33
    🤖 AI Developer
    Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Algı ve yalan haber ile halkı galeyana getirmeye çalışılan bir konu

    Ne zaman ki ceza makbuzu veya e-devlet/ivd gib üzerinden gelen ceza tutanağı iletir arkadaş o zaman sorun yok.
    Yahu hocam hadi ben yalan atıyorum. İnternetteki o kadar adam durduk yere polisemi düşmanda mı yalan atıyor Allah aşkına. Niye devletimin polisine iftira atayım. Algı yaratmayın yaşanan durumu söyledim konuda. Devlete kinli bir mesaj mı yazmışımda algı yaratıyorsunuz?
  • 05-11-2025, 11:26:27
    #34
    Yerseniz beyler.
  • 05-11-2025, 11:45:54
    #35
    🤖 AI Developer
    hiciste adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerseniz beyler.
    Hocam ceza gelince konuya ekleyeceğim ve iftira atan herkesi kendi vicdanıyla başbaşa bırakacağım. O yüzden beklemede kalın 🙂
  • 05-11-2025, 12:03:27
    #36
    🤖 AI Developer
    Esoes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eldivenden ceza kesiyor fakat bağlanmanda eldivenden mi oldu ?
    flatcastradyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun eldivenden ceza yazabilir ama cezanın motorla ilgisi yok nasıl olurda motor bağlanır nasıl kanunmuş bu kask daha önemli kasktan ceza yiyenleri çok gördüm ama hiçbirinin motoru bağlanmadı.
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makbuz verdiler ya size, ona bi bakabilir misiniz hangi madde. Ona göre yönlendirebilirim sizi.
    Esoes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam makbuzu bi atsana sana zahmet gözlükde zorunlu ondan ceza kesmiş mi bu yasayı polisler bile ayıkmadan mı çıkardılar ben anlamadım kask ceza yazıp gönderiyolardı
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapmayın lütfen. Makbuz olmadan işlem yapılmaz. Eldiven yok diye bırakın araç bağlamayı, ceza bile yazılmaz. Bir haber okumuşsunuz anlıyorum ama neden olmayan bir şeyi söylediniz, onu anlamadım. Gelen zamlar, vergiler vs.. hepsinden ben de rahatsızım ama eleştiri yapmak için olmayan şeyleri olmuş gibi söyleyemeyiz.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son 3 yıldır radarın pusunun cılkı çıkmıştı, gece alkol kontrolü ara sokağa kadar inmişti. evet kontroller olsun ama bunun caydırıcılıktan ziyade para kazanma modeli olduğunu bu kadar belli etmemeleri gerek. şimdilerde tüm bursada geceli gündüzlü seyyarlı - hareketli - sabitli eds tüm güzergahı kurdular trafiği komple felç ettiler son 2 haftadır. artık haber sayfalarında güzergahını saatlerini paylaşıyorlar açık açık. insanlar artık google haritaları açıp geziyor ezbere bildiği yol olsada biri bişey var marklamışmı biri yolu değişelim gerekirse diye bakmak için kırk takla atar hale gelmiş.
    SmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alkol testini arabaya bile taksalar memnun olurum. Çok dava gördüm. Ölen öldüğü ile kalıyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    örnek vermek için yazdım, elbette bende isterim ama malesef alkol zengin işi. trafikte asıl tehlike artık çevirmede promil çıkmayan ama kafa cayır cayır gezen junkieler. ben daha çok olayın suistimalinden dem vuruyorum.
    antijen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuyulu taşlı bir atasözü ile cevap vermek isterdim ama mazallah çevirmeye falan takarlar gençliğimizi yakarlar 😁
    Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size bir ceza kesildiyse elinize makbuz verilir, verilmediyse bile E-Devlet üzerinden cezayı görebilirsiniz. Eğer bunlara sahip değilseniz motorunuzu bağlayan kişilerin gerçekten polis olup olmadığını sorgulayın.
    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başkasının motoruna ceza yazmaya kalktilar benim olmadigini soyleyince neden soylemiyon diyolar bide
    Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Algı ve yalan haber ile halkı galeyana getirmeye çalışılan bir konu

    Ne zaman ki ceza makbuzu veya e-devlet/ivd gib üzerinden gelen ceza tutanağı iletir arkadaş o zaman sorun yok.
    hiciste adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerseniz beyler.


    Bazı yerleri bilerek karaladım biri alıp kullanmasın diye gereksiz yerler zaten. Cezada gelince aynı şekil konuya ekleyeceğim. Bu aracımın çekildiğine dair ödediğim tutar 2080 tl çekici ücreti 200₺ otopark ücreti. Ceza gelince onuda ekleyeceğim.