Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Algı ve yalan haber ile halkı galeyana getirmeye çalışılan bir konu

Ne zaman ki ceza makbuzu veya e-devlet/ivd gib üzerinden gelen ceza tutanağı iletir arkadaş o zaman sorun yok.
Yahu hocam hadi ben yalan atıyorum. İnternetteki o kadar adam durduk yere polisemi düşmanda mı yalan atıyor Allah aşkına. Niye devletimin polisine iftira atayım. Algı yaratmayın yaşanan durumu söyledim konuda. Devlete kinli bir mesaj mı yazmışımda algı yaratıyorsunuz?