Hocam son yorumlara bakar mısınız vatan haini ilan ettiler

Yani ben anlamıyorum mağdur olan benim bunu dile getirdim kimseden bir talebim olmadı bir kin kusmadım tadımmkaçtı yazdım sadece sanki etrafı kızıştırmışım gibi yorumlar yapıyorlar.
Sıkma canını bakma sen burda çoğu kisi pespembe (Bizlerden izole) hayatlar yaşıyor senin benim yaşadıklarım onlara hayal gibi geliyor. Bazısının tek derdi her gün gittiği cafede yer bulamamak o yüzde salla gitsin ya