Gerek yoktu hocam niye ugraştınız
Hocam son yorumlara bakar mısınız vatan haini ilan ettiler

Yani ben anlamıyorum mağdur olan benim bunu dile getirdim kimseden bir talebim olmadı bir kin kusmadım tadımmkaçtı yazdım sadece sanki etrafı kızıştırmışım gibi yorumlar yapıyorlar.