ibra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Bazı yerleri bilerek karaladım biri alıp kullanmasın diye gereksiz yerler zaten. Cezada gelince aynı şekil konuya ekleyeceğim. Bu aracımın çekildiğine dair ödediğim tutar 2080 tl çekici ücreti 200₺ otopark ücreti. Ceza gelince onuda ekleyeceğim.
Gerek yoktu hocam niye ugraştınız