Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıkma canını bakma sen burda çoğu kisi pespembe (Bizlerden izole) hayatlar yaşıyor senin benim yaşadıklarım onlara hayal gibi geliyor. Bazısının tek derdi her gün gittiği cafede yer bulamamak o yüzde salla gitsin ya
Sağolasın hocam, varol.