• 01-11-2025, 19:04:40
    #1
    Ne kadar doğru bir karar olduğu altta ekte mevcuttur.Demokrasi ve Cumhuriyet Bu ülkenin sahip çıkması gereken başına gelmiş en iyi olaydır.Atatürk olmasa Muhtemel Osmanlı Haritası ;
    • CoLLeR
    • Gocmen
    • Messi
    CoLLeR, Gocmen, Messi ve 6 kişi bunu beğendi.
    9 kişi bunu beğendi.
  • 01-11-2025, 19:05:39
    #2
    Satılık alan.
  • 01-11-2025, 19:10:57
    #3
    Devrimleriyle milletimizin prangalarını tek tek kıran, bir milleti yok olmaktan kurtaran Ulu Önderimiz Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK'ü saygıyla, sevgiyle, minnetle ve rahmetle anıyoruz.
    Allah binlerce kere razı olsun Atam. Vatan sana minnettar!
  • 01-11-2025, 19:14:12
    #4
    Anayasal Monarşi (Meşrutiyet) ile Yönetilen Ülkeler
    • Birleşik Krallık (İngiltere)
    • İspanya
    • Hollanda
    • Belçika
    • Danimarka
    • İsveç
    • Norveç
    • Japonya

    Evet çok doğru karar olmuş..
  • 01-11-2025, 19:26:30
    #5
    kimenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anayasal Monarşi (Meşrutiyet) ile Yönetilen Ülkeler
    • Birleşik Krallık (İngiltere)
    • İspanya
    • Hollanda
    • Belçika
    • Danimarka
    • İsveç
    • Norveç
    • Japonya
    Evet çok doğru karar olmuş..
    Listede bir tane bile çağına göre malesef geri kalmış bu yüzden hedef olmuş ve işgal edilmiş bir ülke yok.
    Bu ülkelerde sert monarşi yok hepsinin parlementosu var.
    Ha siz derseniz ki bizde de parlemento yine olsaydı ama saltanat devam etseydi bunun fantaziden başka açıklaması olmaz:
    Yani gerçekten merak ediyorum; +1 Mercedes S Class makamının ülkemize faydası ne olacaktı? Bunu arzulamanızın nedeni nedir mesela
  • 01-11-2025, 19:28:11
    #6
    Burda kimse ilerlemeye ve bilime sanata karşı değildir ama ilericiyim.derken neler yaptın ileriye donuk insanlara hakaretli konuşmak mesela gericiliktir bana göre laflar laflar
  • 01-11-2025, 19:34:32
    #7
    ne kadar enterasan bir hale geldi ülkemiz tamam fikir özgürlüğü vs ok ama saltanatı savunmak da ne bileyim...
    bu ülke 102 yıl önce kuruldu, bu ülkenin kurucusu şartları bellidir eğer sevmiyor isen kendine uygun bir ülkeye gidip yaşayabilirsin ama hem bu ülkede yaşayıp hem de ülkenin kurucu değerlerine saldırıyorsan bu dünyanın her yerinde vatan hainliğidir...
    Buradaki konu siyaset de değil, temel değerlere saldırı oluyor artık, böyle bir konunun da siyaset vs diye kapanmaması lazım
    T*rör ağzıyla konuşulup fikir özgürlüğü olmaz.
    103 yıl önce saltanat saraydan alınıp halka verildi ama 11 yıl önce de halktan alınıp tekrar saraya verildi,saray nedir yav sene 2025, bu masallarda hikayelerde anlatılan ibretlik hikayeler gibi bu saray hikayesi.
    Ben o yıllarda Ankara'da yaşıyordum saray inşaatı başbakanlık ek binası olarak başlasa da saray olduğu belli idi o zaman arkadaşlar diyordu ki hayır saray değil siz kafayı yemişsiniz öyle şey mi olur ihityaç var ek bina yapılıyor diyorlardı Aynı arkadaşlar gerçi sonrasında dönüp durdu ama neyse konu sapmasan.
    Burası bizim devletimiz, Türkiye Cumhuriyeti.. Kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk...
    İstese padişah ya da Birleşik Krallıkta da var ben kral olurum diye krallık ilan edebilecek kadar gücü ve ordusu varken yapmayan TBMM kuran adam..
    Öyle ya da böyle bu ülkede yaşayıp seviyorsan saygı duyacaksın bu kadar.Saygı duymuyor isen zaten bu şuanlık 102 yıllık olan devlete ait değil başka devlete aitsindir, o zaman ya kendine uygun devlete gideceksin ya da hainsindir, ortası yok.
    Allah Mustafa Kemal Atatürk'ten milyar kere razı olsun inşallah..
    Biz trakyalıyız, işgal nedir görümüşüz vatan nedir kıymet biliriz, burada cenazemizde bile şehitlerimize birlikte vatanımızın kurtarıcısına dua edilir, o dualar yeter zaten
  • 01-11-2025, 19:36:45
    #8
    halilevren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar enterasan bir hale geldi ülkemiz tamam fikir özgürlüğü vs ok ama saltanatı savunmak da ne bileyim...
    bu ülke 102 yıl önce kuruldu, bu ülkenin kurucusu şartları bellidir eğer sevmiyor isen kendine uygun bir ülkeye gidip yaşayabilirsin ama hem bu ülkede yaşayıp hem de ülkenin kurucu değerlerine saldırıyorsan bu dünyanın her yerinde vatan hainliğidir...
    Buradaki konu siyaset de değil, temel değerlere saldırırı oluyor artık, böyle bir konunun da siyaset vs diye kapanmaması lazım
    Adamlar bir padişah olsun, bize kullarım desin, ayağını, eteğini öpelim istiyorlar. Atatürk sadece Allah'ın kulu olalım istedi, belki de bu yüzden sevmiyorlar onu .
  • 01-11-2025, 19:40:32
    #9
    Atatürk'ü ve devrimlerini anlamayacak kapasitede insanlardan Atatürk'ü ve Cumhuriyet'i sevmesi beklenemez, beklenmesi abesle iştigaldir. Kabul etsenizde etmesenizde, kabul etselerde etmeselerde bizden önceki nesiller bizlerin Ata'sıdır. Osmanlı Padişahlarıda, Atatürk'te, diğer devlet adamlarıda bizlerin atasıdır, doğru veya yanlış yaptıklarını, yorumlamak bize düşmez.