Atatürk'ü ve devrimlerini anlamayacak kapasitede insanlardan Atatürk'ü ve Cumhuriyet'i sevmesi beklenemez, beklenmesi abesle iştigaldir. Kabul etsenizde etmesenizde, kabul etselerde etmeselerde bizden önceki nesiller bizlerin Ata'sıdır. Osmanlı Padişahlarıda, Atatürk'te, diğer devlet adamlarıda bizlerin atasıdır, doğru veya yanlış yaptıklarını, yorumlamak bize düşmez.