halilevren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne kadar enterasan bir hale geldi ülkemiz tamam fikir özgürlüğü vs ok ama saltanatı savunmak da ne bileyim...
bu ülke 102 yıl önce kuruldu, bu ülkenin kurucusu şartları bellidir eğer sevmiyor isen kendine uygun bir ülkeye gidip yaşayabilirsin ama hem bu ülkede yaşayıp hem de ülkenin kurucu değerlerine saldırıyorsan bu dünyanın her yerinde vatan hainliğidir...
Buradaki konu siyaset de değil, temel değerlere saldırırı oluyor artık, böyle bir konunun da siyaset vs diye kapanmaması lazım
Adamlar bir padişah olsun, bize kullarım desin, ayağını, eteğini öpelim istiyorlar. Atatürk sadece Allah'ın kulu olalım istedi, belki de bu yüzden sevmiyorlar onu .