• 01-11-2025, 09:58:48
    #46
    Hocam X'e geri dönmek ister misiniz? Burası öyle bir yer değil çünkü
  • 01-11-2025, 11:09:03
    #47
    Şu anda popüler kategorisinin en üstünde 3 konusu bulunarak forumu her konuda birbirine düşürmeye çalışan, aşırıcı bu adamın uzaklaştırılmasını talep ediyorum. @Coşkun Çetin; ve kategori moderatörleri @UtkuTR; @serterefendi;@hasyer;Misafir;@Mesut78;
  • 01-11-2025, 12:24:39
    #48
    emrahisler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu anda popüler kategorisinin en üstünde 3 konusu bulunarak forumu her konuda birbirine düşürmeye çalışan, aşırıcı bu adamın uzaklaştırılmasını talep ediyorum. @Coşkun Çetin; ve kategori moderatörleri @UtkuTR; @serterefendi;@hasyer;@Rodvay;@Mesut78;
    Kesinlikle....
    @Coşkun Çetin; @UtkuTR; @serterefendi;@hasyer;Misafir;@Mesut78
  • 01-11-2025, 13:00:13
    #49
    emrahisler;[URL="tel:1090033126" adlı üyeden alıntı:
    1090033126[/URL]]Şu anda popüler kategorisinin en üstünde 3 konusu bulunarak forumu her konuda birbirine düşürmeye çalışan, aşırıcı bu adamın uzaklaştırılmasını talep ediyorum. @Coşkun Çetin; ve kategori moderatörleri @UtkuTR; @serterefendi;@hasyer;@Rodvay;@Mesut78;
    EfeTG;[URL="tel:1090033183" adlı üyeden alıntı:
    1090033183[/URL]]katılıyorum.
    bu ** sürekli kışkırtıcı şekilde konular açıp mesajlar yazıyor , aklı başı X platformunda yaptığı TROLLüklerde kalmış hala burada devam ettiriyor...
    ilker0x;[URL="tel:1090033379" adlı üyeden alıntı:
    1090033379[/URL]]Kesinlikle....
    @Coşkun Çetin; @UtkuTR; @serterefendi;@hasyer;@Rodvay;@Mesut78
    Ben kimseye hakaret etmiyorum ki!

    Siz bankacılık sistemini bilmiyorsanız sorumlusu ben değilim
  • 01-11-2025, 13:13:59
    #50
    Tam konuyu ciddye alacağım bir gülme geliyor

    Doğru devletin paraya ihtiyacı yok o yüzden her çalışanın maaşından yüzde 3 kesinti yapılması için gereken yasa dün Resmi Gazete'de yayınlandı.

    Buralar buram buram siyasal islam kokmaya başladı. Dün de yaşamak için İsveç'i tercih edenlere en son vatan haini falan demeye getiriyordunuz. Forumda çok ömrünüzün olduğunu düşünmüyorum yakında ban yersiniz gibi duruyor.
  • 01-11-2025, 13:19:10
    #51
    sunucuoptimizasyon.com
    Kardeşim gidip oğlunla ilgilensene. Oğlum önemli ameliyata girecek diye konu açıyorsun sonra sabahtan beri burada provokasyon yapıyorsun insanları kışkırtıyorsun.
  • 01-11-2025, 13:19:14
    #52
    ademsahin;[URL="tel:1090033600" adlı üyeden alıntı:
    1090033600[/URL]]Tam konuyu ciddye alacağım bir gülme geliyor

    Doğru devletin paraya ihtiyacı yok o yüzden her çalışanın maaşından yüzde 3 kesinti yapılması için gereken yasa dün Resmi Gazete'de yayınlandı.

    Buralar buram buram siyasal islam kokmaya başladı. Dün de yaşamak için İsveç'i tercih edenlere en son vatan haini falan demeye getiriyordunuz. Forumda çok ömrünüzün olduğunu düşünmüyorum yakında ban yersiniz gibi duruyor.
    İsveç’i tercih edenleri değil, Türkiye’yi İsveç üzerinden aşağılayanları eleştirdim!

    Kimseye de vatan haini demedim…
  • 01-11-2025, 13:20:34
    #53
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim gidip oğlunla ilgilensene. Oğlum önemli ameliyata girecek diye konu açıyorsun sonra sabahtan beri burada provokasyon yapıyorsun insanları kışkırtıyorsun.
    Ameliyattan çıkalı bir saat oldu.

    Hangi konuda kışkırttım? Net örnek var mı?
  • 01-11-2025, 13:22:46
    #54
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsveç’i tercih edenleri değil, Türkiye’yi İsveç üzerinden aşağılayanları eleştirdim!

    Kimseye de vatan haini demedim…
    Doğru vatan haini dememişsiniz milli şuur eksikliği var demişsiniz

    Alıntı
    Bazı yorumlarda bulunan arkadaşlarda milli şuur eksikliği görüyorum. Adamın profilinde Atatürk var ama İsveç’i Türkiye’ye tercih ediyor. Memleketini kötü, batıyı iyi görüyor.