• 01-11-2025, 02:53:42
    #28
    ApYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iyimisin ? finas kuruluşu çalışıyordu devlet parmaklamasa. Kurluş demedi bir gecede dükkanı kapatalım. İyimisin hocam sen git bi su fln iç Allah aşkına
    ciddiye almayın, üzerine gitmeyin eski konularını ve tanıyan kişilerin yorumlarını okudum da pek sağlıklı değil bence
  • 01-11-2025, 02:53:55
    #29
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    ilker0x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyin ne kadar olduğuna da karar verdiğine göre dediğim yoruma da imza attın,git bir destek al hocam 1 tane ciddiye alan yanıt yok seni herkes dümbelek çalıyor yazık ilerde çoluk çocuğun olur en azından destek alırsan düzgün ebevyn olursun onlara...
    Herkes dalga geçiyor ama sanırım halinden memnunsun,veya ne hale düştüğünün bilincinde değilsin...
    Hocam pek umursadığını sanmıyorum ya açıkçası
    Halinden memnun gibi duruyor. O yüzden ben konu altından çekiliyorum, size de tavsiyem fazla uzatmayın.
    Arkadaş arşa erişmiş durumda
  • 01-11-2025, 02:54:28
    #30
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben çoluk çocuk işini çoktan hallettim kardeşim
    eğer bu kafa yapısı ile çoluk çocuk yetiştirdiysen vay yazık onların haline...
  • 01-11-2025, 02:55:48
    #31
    saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam pek umursadığını sanmıyorum ya açıkçası
    Halinden memnun gibi duruyor. O yüzden ben konu altından çekiliyorum, size de tavsiyem fazla uzatmayın.
    Arkadaş arşa erişmiş durumda
    Valla vicdani olarak destek almasını söyledim,çoluk çocuğu da varmış demek ki uzak kalmadı ise aile hayatı da var...
    umarım destek alması yönünde teşvik ederler,pek akıllı durmuyor
  • 01-11-2025, 02:55:53
    #32
    ilker0x;[URL="tel:1090032519" adlı üyeden alıntı:
    1090032519[/URL]]eğer bu kafa yapısı ile çoluk çocuk yetiştirdiysen vay yazık onların haline...
    Rüya gibi bir hayatları var ve hallerinden çok memnunlar

    Ayrıca çocuk sahibi olmadan bu konuda söz söylemeniz de çok enteresan..
  • 01-11-2025, 03:00:14
    #33
    Acayip bir forum olduk eskiden bu tip konular mynette forumtr de falan açılırdı bu niye son zamanlarda bu forumda çok olmaya başladı.
  • 01-11-2025, 03:03:07
    #34
    Dursoft;[URL="tel:1090032537" adlı üyeden alıntı:
    1090032537[/URL]]Acayip bir forum olduk eskiden bu tip konular mynette forumtr de falan açılırdı bu niye son zamanlarda bu forumda çok olmaya başladı.
    👇👇👇

  • 01-11-2025, 03:05:17
    #35
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rüya gibi bir hayatları var ve hallerinden çok memnunlar

    Ayrıca çocuk sahibi olmadan bu konuda söz söylemeniz de çok enteresan..
    Çocuk sahibi olmadığımı sanırım size hastalığınız düşündürdü...
    Beni tanımıyorsunuz - ailem veya çocuğum olup olmadığını bilmiyorsunuz eğer kafanızda size düşünce aşılayan şey rahatsızlığınız değil ise
    Bu arada evet Çocuk sahibiyim, rahatsızlığınız dolayısı ile yaptığınız kahinlik ile yazdığınız yprum tutmadı...
    Bu arada gerçekten bir rahatsız belirtisi olarak direkt gerçekler yüzünüze vurulunca asabileştiniz ve hakaret kısmına geçtiniz.
    Seviyemi korumak adına size yant vermeyi kesiyorum,Allah yardımcınız olsun...
  • 01-11-2025, 03:06:24
    #36
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam R10 👋

    FET֒den el konulan Bank Asya için bile TMSF yeni bir domain aldı ve hesap sahipleri paralarını aldılar…

    Bu devletin bizim paramıza el koymaya ihtiyacı yok arkadaşlar.. El konulan finans kurumları yanlış işlere imza attıkları için bu kaderi yaşıyor..

    Yasal prosedür tamamlanınca iadeler yapılır 👍

    Ayrıca uygulama kapanırsa da korkmayın!

    Muhtemelen https://muflispapara.com gibi bir site açıp iadeleri oradan yaparlar..
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yasal prosedürü anlatıyorum…

    Buna ek olarak Papara’nın sahibi Faruk Karslı’nın babası Abdurrahim Karslı’yı araştırmanızı öneriyorum ✍

    Bu şirketlere durduk yere el koymuyorlar hocam
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Payfix’in tasfiye süreci henüz tamamlanmadı.

    Bankacılık sektöründe tasfiye etmek diye bir olay vardır.

    Ayrıca MASAK bankacılık sektöründe bir onay makamı değildir. Onayı TCMB, denetimi ise BDDK yapar. Eğer suç varsa MASAK’a bildirir. MASAK ise Cumhuriyet Savcılıkları ile koordineli çalışır. Araştırma yapar ama mahkeme gibi karar veremez.

    Araştırın lütfen ✍
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MASAK bir onay makamı değil
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim birçok konuda kritik bilgiler veriyor olmam bazı insanları rahatsız ediyor maalesef

    Ama benim olayım budur kardeş…

    Ben gazetecilik yaparken de hep özel haber yapardım.
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İliadin isimli bir burun spreyi var..

    2 gün kullanın düzelirsiniz
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorsan ben ötekileştiriyorum..

    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu vesileyle bir tane finans kuruluşuna güvenmemeleri gerektiğini anlamış oldu insanlar
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen akıllı iken ancak bu kadar olabildiysen bırak ben deli olayım kardeş. Eğer bu güzel hayatı bana delilik veriyorsa ben bundan memnunum
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana bankaların tasfiye süreçleriyle ilgili alan adı tescil şekline kadar bilgi veren bir kaynak gösterin; eşek gibi anırdığım video çekip burada paylaşacağım

    @saydogan; @ApYazilim;
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben çoluk çocuk işini çoktan hallettim kardeşim
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rüya gibi bir hayatları var ve hallerinden çok memnunlar

    Ayrıca çocuk sahibi olmadan bu konuda söz söylemeniz de çok enteresan..

    Nerede bir zürriyetsiz görsem hep böyleler
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    👇👇👇


    https://www.youtube.com/watch?v=3_LFQ8671NQhttps://www.youtube.com/shorts/06sfegfOu6I

    Saygılar. İyi geceler