raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam R10 👋

FET֒den el konulan Bank Asya için bile TMSF yeni bir domain aldı ve hesap sahipleri paralarını aldılar…

Bu devletin bizim paramıza el koymaya ihtiyacı yok arkadaşlar.. El konulan finans kurumları yanlış işlere imza attıkları için bu kaderi yaşıyor..

Yasal prosedür tamamlanınca iadeler yapılır 👍

Ayrıca uygulama kapanırsa da korkmayın!

Muhtemelen https://muflispapara.com gibi bir site açıp iadeleri oradan yaparlar..
raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben yasal prosedürü anlatıyorum…

Buna ek olarak Papara’nın sahibi Faruk Karslı’nın babası Abdurrahim Karslı’yı araştırmanızı öneriyorum ✍

Bu şirketlere durduk yere el koymuyorlar hocam
raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Payfix’in tasfiye süreci henüz tamamlanmadı.

Bankacılık sektöründe tasfiye etmek diye bir olay vardır.

Ayrıca MASAK bankacılık sektöründe bir onay makamı değildir. Onayı TCMB, denetimi ise BDDK yapar. Eğer suç varsa MASAK’a bildirir. MASAK ise Cumhuriyet Savcılıkları ile koordineli çalışır. Araştırma yapar ama mahkeme gibi karar veremez.

Araştırın lütfen ✍
raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MASAK bir onay makamı değil
raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim birçok konuda kritik bilgiler veriyor olmam bazı insanları rahatsız ediyor maalesef

Ama benim olayım budur kardeş…

Ben gazetecilik yaparken de hep özel haber yapardım.
raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İliadin isimli bir burun spreyi var..

2 gün kullanın düzelirsiniz
raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorsan ben ötekileştiriyorum..

raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu vesileyle bir tane finans kuruluşuna güvenmemeleri gerektiğini anlamış oldu insanlar
raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen akıllı iken ancak bu kadar olabildiysen bırak ben deli olayım kardeş. Eğer bu güzel hayatı bana delilik veriyorsa ben bundan memnunum
raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana bankaların tasfiye süreçleriyle ilgili alan adı tescil şekline kadar bilgi veren bir kaynak gösterin; eşek gibi anırdığım video çekip burada paylaşacağım

@saydogan; @ApYazilim;
raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben çoluk çocuk işini çoktan hallettim kardeşim
raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rüya gibi bir hayatları var ve hallerinden çok memnunlar

Ayrıca çocuk sahibi olmadan bu konuda söz söylemeniz de çok enteresan..

Nerede bir zürriyetsiz görsem hep böyleler
raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
👇👇👇


https://www.youtube.com/watch?v=3_LFQ8671NQhttps://www.youtube.com/shorts/06sfegfOu6I

Saygılar. İyi geceler