ilker0x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyin ne kadar olduğuna da karar verdiğine göre dediğim yoruma da imza attın,git bir destek al hocam 1 tane ciddiye alan yanıt yok seni herkes dümbelek çalıyor yazık ilerde çoluk çocuğun olur en azından destek alırsan düzgün ebevyn olursun onlara...
Herkes dalga geçiyor ama sanırım halinden memnunsun,veya ne hale düştüğünün bilincinde değilsin...
Hocam pek umursadığını sanmıyorum ya açıkçası
Halinden memnun gibi duruyor. O yüzden ben konu altından çekiliyorum, size de tavsiyem fazla uzatmayın.
Arkadaş arşa erişmiş durumda