• 01-11-2025, 03:08:06
    #37
    ilker0x;[URL="tel:1090032549" adlı üyeden alıntı:
    1090032549[/URL]]Çocuk sahibi olmadığımı sanırım size hastalığınız düşündürdü...
    Beni tanımıyorsunuz - ailem veya çocuğum olup olmadığını bilmiyorsunuz eğer kafanızda size düşünce aşılayan şey rahatsızlığınız değil ise
    Bu arada evet Çocuk sahibiyim, rahatsızlığınız dolayısı ile yaptığınız kahinlik ile yazdığınız yprum tutmadı...
    Bu arada gerçekten bir rahatsız belirtisi olarak direkt gerçekler yüzünüze vurulunca asabileştiniz ve hakaret kısmına geçtiniz.
    Seviyemi korumak adına size yant vermeyi kesiyorum,Allah yardımcınız olsun...
    Türkçe dilimizi düzgün ifade edip yazar mısınız? Bu şekilde pek bir şey anlaşılmıyor. Ciddiye alamıyorum sizi
  • 01-11-2025, 03:10:19
    #38
    ilker0x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer bu kafa yapısı ile çoluk çocuk yetiştirdiysen vay yazık onların haline...
    ilker0x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çocuk sahibi olmadığımı sanırım size hastalığınız düşündürdü...
    Beni tanımıyorsunuz - ailem veya çocuğum olup olmadığını bilmiyorsunuz eğer kafanızda size düşünce aşılayan şey rahatsızlığınız değil ise
    Bu arada evet Çocuk sahibiyim, rahatsızlığınız dolayısı ile yaptığınız kahinlik ile yazdığınız yprum tutmadı...
    Bu arada gerçekten bir rahatsız belirtisi olarak direkt gerçekler yüzünüze vurulunca asabileştiniz ve hakaret kısmına geçtiniz.
    Seviyemi korumak adına size yant vermeyi kesiyorum,Allah yardımcınız olsun...
    Hocam bugün ben de kendisine sizin söylediğiniz gibi profesyonel destek almasını tavsiye ettim ancak maalesef kendisinin gitmeye niyeti yok. Birisinin zorla götürmesi gerekecek. Yarın sağda solda sokakta birisine sararsa o zaman alırlar.
  • 01-11-2025, 03:12:23
    #39
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe dilimizi düzgün ifade edip yazar mısınız? Bu şekilde pek bir şey anlaşılmıyor. Ciddiye alamıyorum sizi
    yapay zekaya yaz,senin anlayabileceğin seviyeye indirecektir... Neyse daha fazla yazmıyorum hasta birisi ile inatlaşmak laf dalaşına girmek istemiyorum...Boşuna günaha girmeyelim
  • 01-11-2025, 03:13:40
    #40
    sysadmin;[URL="tel:1090032559" adlı üyeden alıntı:
    1090032559[/URL]]Hocam bugün ben de kendisine sizin söylediğiniz gibi profesyonel destek almasını tavsiye ettim ancak maalesef kendisinin gitmeye niyeti yok. Birisinin zorla götürmesi gerekecek. Yarın sağda solda sokakta birisine sararsa o zaman alırlar.
    Siz beni kötü hissettirmeye çalışıyorsunuz ama bu mümkün değil maalesef.. Siz kendi halinize yanın

    ilker0x;[URL="tel:1090032561" adlı üyeden alıntı:
    1090032561[/URL]]yapay zekaya yaz,senin anlayabileceğin seviyeye indirecektir... Neyse daha fazla yazmıyorum hasta birisi ile inatlaşmak laf dalaşına girmek istemiyorum...Boşuna günaha girmeyelim
    Yapay zeka kadar Türkçe yazamadığını itiraf ettiğin için teşekkürler.. Bana akıl hastası diyen adamın zeka seviyesi de bu işte
  • 01-11-2025, 03:15:12
    #41
    sysadmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bugün ben de kendisine sizin söylediğiniz gibi profesyonel destek almasını tavsiye ettim ancak maalesef kendisinin gitmeye niyeti yok. Birisinin zorla götürmesi gerekecek. Yarın sağda solda sokakta birisine sararsa o zaman alırlar.
    Hocam ben yanıt vermeyi kestim, baksana hem çocuk sahibi olup olmadığıma hastalığı ile birlikte karar verdi hem de sanrısı ile birlikte vardıyı kanıyı hakaret etmeye başlayarak yazdı
    Bu model bence dışarda birisine saramaz, belli ki korkak birisi ve sanalda insanlara salça oluyor sonra da mutlu olup yatıyor görev başarılı diyip
    yüzde 99 reelde şu hareketleri birisine yapsa ilk höyt denmesinde benim kalbim var diyip kendini yere atarak numara yapacaktır

    neyse benden bu kadar günaha girmeyelim,yazık zaten psikolojisi bozuk...
  • 01-11-2025, 03:17:30
    #42
    ilker0x;[URL="tel:1090032570" adlı üyeden alıntı:
    1090032570[/URL]]Hocam ben yanıt vermeyi kestim, baksana hem çocuk sahibi olup olmadığıma hastalığı ile birlikte karar verdi hem de sanrısı ile birlikte vardıyı kanıyı hakaret etmeye başlayarak yazdı
    Bu model bence dışarda birisine saramaz, belli ki korkak birisi ve sanalda insanlara salça oluyor sonra da mutlu olup yatıyor görev başarılı diyip
    yüzde 99 reelde şu hareketleri birisine yapsa ilk höyt denmesinde benim kalbim var diyip kendini yere atarak numara yapacaktır

    neyse benden bu kadar günaha girmeyelim,yazık zaten psikolojisi bozuk...
    Ruhsatlı silah sahibiyim.

    Babamdan miras kaldı.

    Dışarıda gayet rahat dolaşıyorum 😎
  • 01-11-2025, 08:31:04
    #43
    https://www.r10.net/off-topic/460134...-biraktim.html
    bence bu konu aşağı yukarı sizi tanımlıyor.
  • 01-11-2025, 08:49:36
    #44
    Asimmim;[URL="tel:1090032778" adlı üyeden alıntı:
    1090032778[/URL]]https://www.r10.net/off-topic/460134...-biraktim.html
    bence bu konu aşağı yukarı sizi tanımlıyor.
    Ben normalde vampirim.. Çaktırma
  • 01-11-2025, 09:00:44
    #45
    İllaki ödenirde insanlar yapılış tarzına karşı çıkıyor. Sabah uyanıyorsun okul kantininden bir şey almak istiyosun hop kartın işe yaramıyor.