Hocam bugün ben de kendisine sizin söylediğiniz gibi profesyonel destek almasını tavsiye ettim ancak maalesef kendisinin gitmeye niyeti yok. Birisinin zorla götürmesi gerekecek. Yarın sağda solda sokakta birisine sararsa o zaman alırlar.
Hocam ben yanıt vermeyi kestim, baksana hem çocuk sahibi olup olmadığıma hastalığı ile birlikte karar verdi hem de sanrısı ile birlikte vardıyı kanıyı hakaret etmeye başlayarak yazdı
Bu model bence dışarda birisine saramaz, belli ki korkak birisi ve sanalda insanlara salça oluyor sonra da mutlu olup yatıyor görev başarılı diyip
yüzde 99 reelde şu hareketleri birisine yapsa ilk höyt denmesinde benim kalbim var diyip kendini yere atarak numara yapacaktır
neyse benden bu kadar günaha girmeyelim,yazık zaten psikolojisi bozuk...