Türkçe dilimizi düzgün ifade edip yazar mısınız? Bu şekilde pek bir şey anlaşılmıyor. Ciddiye alamıyorum sizi
yapay zekaya yaz,senin anlayabileceğin seviyeye indirecektir... Neyse daha fazla yazmıyorum hasta birisi ile inatlaşmak laf dalaşına girmek istemiyorum...Boşuna günaha girmeyelim