sysadmin;[URL="tel:1090032559" adlı üyeden alıntı:
1090032559[/URL]]Hocam bugün ben de kendisine sizin söylediğiniz gibi profesyonel destek almasını tavsiye ettim ancak maalesef kendisinin gitmeye niyeti yok. Birisinin zorla götürmesi gerekecek. Yarın sağda solda sokakta birisine sararsa o zaman alırlar.
Siz beni kötü hissettirmeye çalışıyorsunuz ama bu mümkün değil maalesef.. Siz kendi halinize yanın
ilker0x;[URL="tel:1090032561" adlı üyeden alıntı:
1090032561[/URL]]yapay zekaya yaz,senin anlayabileceğin seviyeye indirecektir... Neyse daha fazla yazmıyorum hasta birisi ile inatlaşmak laf dalaşına girmek istemiyorum...Boşuna günaha girmeyelim
Yapay zeka kadar Türkçe yazamadığını itiraf ettiğin için teşekkürler.. Bana akıl hastası diyen adamın zeka seviyesi de bu işte