ademsahin;[URL="tel:1090033600" adlı üyeden alıntı:
1090033600[/URL]]Tam konuyu ciddye alacağım bir gülme geliyor

Doğru devletin paraya ihtiyacı yok o yüzden her çalışanın maaşından yüzde 3 kesinti yapılması için gereken yasa dün Resmi Gazete'de yayınlandı.

Buralar buram buram siyasal islam kokmaya başladı. Dün de yaşamak için İsveç'i tercih edenlere en son vatan haini falan demeye getiriyordunuz. Forumda çok ömrünüzün olduğunu düşünmüyorum yakında ban yersiniz gibi duruyor.
İsveç’i tercih edenleri değil, Türkiye’yi İsveç üzerinden aşağılayanları eleştirdim!

Kimseye de vatan haini demedim