• 01-11-2025, 22:42:40
    #91
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de eskiden genel kültür sahibi insanları sevmezdim..

    Zamanla düzelirsin kardeşim ✍
    oğlun nasıl
  • 01-11-2025, 22:50:41
    #92
    sumatra;[URL="tel:1090036192" adlı üyeden alıntı:
    1090036192[/URL]]oğlun nasıl
    Maşallahı var 👍

    Bu konuda çok teşekkürler kardeş 🙏
  • 01-11-2025, 23:44:38
    #93
    Üyeliği durduruldu
    @Yeniceri; bu konu ve diğer konu altındaki arkadaşın yorumlarını bahis alarak hala bu arkadaşı forumdan sınırsız olarak uzaklaştırmak için hala ne beklenmektedir burası X Platformu mu yoksa bu arkadaşın ego tatmin yeri mi insanları salak yerine koyuyor gizli gizli Atatürkçü gibi gözüküp propaganda yapıp banlanmamaya çalışıyor lütfen artık gereğini yapın...
  • 02-11-2025, 00:18:29
    #94
    Bahis sistemlerini engellemek yerine online para kuruluşlarını kapatmak kadar mantıksız bir şey görmedim demeyeyim, illaki daha saçmalarını da görmüşüzdür, Discord’daki olaylar gibi. Her gün onlarca SMS atanı, defalarca arayanı uygulamalarla bir şekilde engellemeyi başardık, şimdi de 0850’li ve +9054’lü numaralardan arayanlarla uğraşıyoruz. Reklam için arıyorlar, anasına sövüyoruz; “neden babama sövmedin” diye cevap veriyorlar.
    Bir de yorumlara baktım, insanların mesajlarını yanlış alıntılıyorsunuz. Bu şekilde kimseye bildirim gitmez.
  • 02-11-2025, 12:25:11
    #95
    O değilde konuda 1 tane kritik bilgi yok

    Evet Masak bir onay mercii değil fakat istediği kadar süre boyunca (4 yıldır sürdüğünü bile gördüm) hesaplarda ki parayı kullandırmayabilir. Yasal hakkı bu kadar olmamasına rağmen (7 gün) sürekli uzatacak yetkiye sahip.

    Dolayısıyla Masak istediği kadar inceler ve kendini davaya hazırlar. Bu süreç tamamen Masak'ın insiyatifindedir. Bunu da forumunun %95'inin bileceğini düşünüyorum yani söylediklerinizde kritik bilgi 0. Siz devlet el koymaz ihtiyacı yok diyorsunuz ama taraflı düşünüyorsunuz. Çünkü Masak 4-5 yıl boyunca Papara'yı incelerse bu insanlar 4-5 yıl boyunca paralarını almayacaklar ve aldıkları zamanda günümüz değerinden alamayacaklar. Avukat tutup uğraşanlar belki günümüz değerinden alabilirler ama ben imkansıza yakın görüyorum. Bu durumda benim param kalsa ben devletin ihtiyacı yok demem. Çünkü günün sonunda bu işi çözecek olanda devlet.

    Siz mağdur olsaydınız eminim ki yorumlarınız çok farklı olurdu.

    Ek olarak kendi fikrinize uygun olmayan kişilere karşı olan yorumlarınız gerçekten aşağılık kompleksiniz olduğunu gösteriyor. Buna bi son vermenizi tavsiye ediyorum. Bahsettiğiniz süreçlere herkes hakim. İnsanlar devlet paramıza çökecek diye serzenişte bulunmuyor öğrencilerin paraları salınsında kullansınlar en azından diye serzenişte bulunuyor. Empatiden uzak olmanız bizim sorunumuz değil. Ben bu parayı şuan kullanamadıktan sonra ihtiyacımı giderdikten sonra elime geçmesinin bana ne faydası olacak? Ayrıca siyasete geçme çabanızdan amacınızı çözebiliyoruz, umuyorum ki forum yönetimi de çözecektir.

    Not: Sallayacağınızı bildiğim için söylemek istiyorum. Papara'da param mevcut değil tek bir banka kullanmaktayım Özet olarak size 2 doz empati yazdım. Lütfen aksatmayın.
  • 02-11-2025, 12:28:51
    #96
    IAMKURUM;[URL="tel:1090038157" adlı üyeden alıntı:
    1090038157[/URL]]O değilde konuda 1 tane kritik bilgi yok

    Evet Masak bir onay mercii değil fakat istediği kadar süre boyunca (4 yıldır sürdüğünü bile gördüm) hesaplarda ki parayı kullandırmayabilir. Yasal hakkı bu kadar olmamasına rağmen (7 gün) sürekli uzatacak yetkiye sahip.

    Dolayısıyla Masak istediği kadar inceler ve kendini davaya hazırlar. Bu süreç tamamen Masak'ın insiyatifindedir. Bunu da forumunun %95'inin bileceğini düşünüyorum yani söylediklerinizde kritik bilgi 0. Siz devlet el koymaz ihtiyacı yok diyorsunuz ama taraflı düşünüyorsunuz. Çünkü Masak 4-5 yıl boyunca Papara'yı incelerse bu insanlar 4-5 yıl boyunca paralarını almayacaklar ve aldıkları zamanda günümüz değerinden alamayacaklar. Avukat tutup uğraşanlar belki günümüz değerinden alabilirler ama ben imkansıza yakın görüyorum. Bu durumda benim param kalsa ben devletin ihtiyacı yok demem. Çünkü günün sonunda bu işi çözecek olanda devlet.

    Siz mağdur olsaydınız eminim ki yorumlarınız çok farklı olurdu.

    Ek olarak kendi fikrinize uygun olmayan kişilere karşı olan yorumlarınız gerçekten aşağılık kompleksiniz olduğunu gösteriyor. Buna bi son vermenizi tavsiye ediyorum. Bahsettiğiniz süreçlere herkes hakim. İnsanlar devlet paramıza çökecek diye serzenişte bulunmuyor öğrencilerin paraları salınsında kullansınlar en azından diye serzenişte bulunuyor. Empatiden uzak olmanız bizim sorunumuz değil. Ben bu parayı şuan kullanamadıktan sonra ihtiyacımı giderdikten sonra elime geçmesinin bana ne faydası olacak? Ayrıca siyasete geçme çabanızdan amacınızı çözebiliyoruz, umuyorum ki forum yönetimi de çözecektir.

    Not: Sallayacağınızı bildiğim için söylemek istiyorum. Papara'da param mevcut değil tek bir banka kullanmaktayım Özet olarak size 2 doz empati yazdım. Lütfen aksatmayın.
    MASAK’ın incelemesi 5 yıl süremez çünkü mevzuat buna izin vermez…
  • 02-11-2025, 12:31:49
    #97
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu devletin bizim paramıza el koymaya ihtiyacı yok arkadaşlar..
  • 02-11-2025, 12:32:48
    #98
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MASAK’ın incelemesi 5 yıl süremez çünkü mevzuat buna izin vermez…
    Mevzuat sökmez. Bizzat yaşandı. Yaşamadığınız şeyler hakkında bu kadar emin konuşmayın. Realiteye dönün. İnsanlar mevzuatın izin vermeyeceğini düşündüğünüz tonlarça şey yaşıyorlar. Mevzuata göre 7 günden fazla inceleyemiyor ona bakarsanız. Çok emin olmak isterseniz dosya numarasını verebilirim. Ama buradan özür dilemenizi de beklerim.
  • 02-11-2025, 12:39:09
    #99
    IAMKURUM;[URL="tel:1090038185" adlı üyeden alıntı:
    1090038185[/URL]]Mevzuat sökmez. Bizzat yaşandı. Yaşamadığınız şeyler hakkında bu kadar emin konuşmayın. Realiteye dönün. İnsanlar mevzuatın izin vermeyeceğini düşündüğünüz tonlarça şey yaşıyorlar. Mevzuata göre 7 günden fazla inceleyemiyor ona bakarsanız. Çok emin olmak isterseniz dosya numarasını verebilirim. Ama buradan özür dilemenizi de beklerim.
    O zaman daha açık sorayım: “Bizzat” MGK’nın terör örgütü listesinde olan bir örgütle mi hareket ettiniz de 5 sene incelendiniz? Aklıma başka bir ihtimal gelmiyor..