• 02-11-2025, 12:42:50
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman daha açık sorayım: “Bizzat” MGK’nın terör örgütü listesinde olan bir örgütle mi hareket ettiniz de 5 sene incelendiniz? Aklıma başka bir ihtimal gelmiyor..
    Siz artık haddinizi fazlasıyla aşmaya başladınız. Tartışamayacaksanız konu açmayın. Yaşınıza uygun hareket edin ve böyle ithamlarda bulunmayın.

    Klasik para transferleriniz için bile Masak süreci böyle yönetebilir. Bu sizi TERÖR ÖRGÜTÜ ÜYESİ yapmaz. Haddinizi bilin kendinize gelin. Bilmiyorsunuz uzatmayın. Bu cesareti nereden buluyorsunuz bilmiyorum ama forum ikimizden birini bugün kaybetmeli.
  • 02-11-2025, 12:51:12
    IAMKURUM;[URL="tel:1090038227" adlı üyeden alıntı:
    1090038227[/URL]]Siz artık haddinizi fazlasıyla aşmaya başladınız. Tartışamayacaksanız konu açmayın. Yaşınıza uygun hareket edin ve böyle ithamlarda bulunmayın.

    Klasik para transferleriniz için bile Masak süreci böyle yönetebilir. Bu sizi TERÖR ÖRGÜTÜ ÜYESİ yapmaz. Haddinizi bilin kendinize gelin. Bilmiyorsunuz uzatmayın. Bu cesareti nereden buluyorsunuz bilmiyorum ama forum ikimizden birini bugün kaybetmeli.
    Ben sadece bir soru sordum.

    Herhangi bir ithamda bulunmadım ama siz bana çok ileri giden cümlelerle yüklendiniz…

    Cevabınızı alınca da rahatsız oldunuz. Olmayın! Dünya sizin etrafınızda dönmüyor.. Siz önünüze gelene padişah fermanı gibi yazıp buyruk dağıtırken size de bazı sualler gelebilir…
  • 02-11-2025, 12:53:50
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sadece bir soru sordum.

    Herhangi bir ithamda bulunmadım ama siz bana çok ileri giden cümlelerle yüklendiniz…

    Cevabınızı alınca da rahatsız oldunuz. Olmayın! Dünya sizin etrafınızda dönmüyor.. Siz önünüze gelene padişah fermanı gibi yazıp buyruk dağıtırken size de bazı sualler gelebilir…
    Masağın klasik blokesi yasa dışı bahisten şüphelenmektedir. Davayı açar ve aklanırsanız sorun yoktur. Aklınıza ilk terör örgütü gelmesi örgüt mensubu olduğunuzu mu gösterir çünkü aklıma başka bir şey gelmiyor Konuyu burada kapatarak sizi reportluyorum. Hakettiğiniz bir hayatı yaşamanız dileğiyle.
  • 02-11-2025, 12:54:08
    goktugpek;[URL="tel:1090036531" adlı üyeden alıntı:
    1090036531[/URL]]@Yeniceri; bu konu ve diğer konu altındaki arkadaşın yorumlarını bahis alarak hala bu arkadaşı forumdan sınırsız olarak uzaklaştırmak için hala ne beklenmektedir burası X Platformu mu yoksa bu arkadaşın ego tatmin yeri mi insanları salak yerine koyuyor gizli gizli Atatürkçü gibi gözüküp propaganda yapıp banlanmamaya çalışıyor lütfen artık gereğini yapın...
    Senin engelin açıldı ve sen ilk iş olarak beni hedef mi gösterdin? İnşallah rüyalarına da girmem.. @goktugpek;

    IAMKURUM;[URL="tel:1090038292" adlı üyeden alıntı:
    1090038292[/URL]]Masağın klasik blokesi yasa dışı bahisten şüphelenmektedir. Davayı açar ve aklanırsanız sorun yoktur. Aklınıza ilk terör örgütü gelmesi örgüt mensubu olduğunuzu mu gösterir çünkü aklıma başka bir şey gelmiyor Konuyu burada kapatarak sizi reportluyorum. Hakettiğiniz bir hayatı yaşamanız dileğiyle.
    Benim cümlem böyle değil ki Bir sürü yorum katmışsınız. Allah (cc) sizle muhatap olanlara yardım etsin 🤲
  • 02-11-2025, 17:25:06
    Decentralized;[URL="tel:1090039420" adlı üyeden alıntı:
    1090039420[/URL]]Forum, para getiren üyeleri kısa süreli banlar hocam sadece.
    Boşa kendinizi yormayın. Benim mesajımı ekran görüntüsü alın sadece, çünkü bizim mesajlarımızı da silecekler.
    Forumun tarafsızlık söylemleri sadece yazı üzerinde.
    Premium üye olmadığım dönemlerde de sayısız tartışma içine girdim, bir kere bile banlanmadım!

    Sebebi ise seviyeli tartışmalar yapmamdı…

    Sen bana “Senin fikrin neden böyle!” diyemezsin!

    Ben istersem Mogadişu Yamyam Partisi’ni desteklerim!

    Eğer senin yaptığın gibi yapıp “Sen de bunu destekleyeceksin” dersem sorun orada başlar…
  • 02-11-2025, 20:58:34
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sendeki bu temelsiz özgüven bende olacak varya
    Bizim temelimiz sağlam; senin gibi sunta değil su alınca şişsin,
  • 02-11-2025, 21:02:04
    Ben buna prim kasma derim doğru düzgün cevap yok.
    Herkes zaten %90 iade yapılacağını biliyor.
  • 02-11-2025, 21:04:37
    İbrahimH; adlı üyeden alıntı:
    Ben buna prim kasma derim doğru düzgün cevap yok.
    Herkes zaten %90 iade yapılacağını biliyor.
    Yooo.. Siz devletin paraya el koyacağını söyleyen yorumları beğenmediniz mi?
  • 02-11-2025, 21:26:04
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyasal İslam diye bir şey yok

    Bu tanımlama İslam’a hakaret etmeye gücü yetmeyenlerin uydurduğu paravan bir tanımlamadır…
    "Siyasal İslamcılık, dinin devlet yönetimine ve yasalarına kesin biçimde yön vermesi gerektiğini savunduğu için demokrasi, düşünce özgürlüğü, kadın hakları ve yaşam tarzı özgürlüğü gibi temel bireysel haklarla çatışır; farklı inanç ve görüşleri baskı altına alarak toplumu kutuplaştırır, eleştiriye kapalı dogmatik bir yapı oluşturur ve bu nedenle iktidarı ele geçirdiğinde çoğunlukla otoriterleşme, ayrımcılık ve özgürlük kayıplarına yol açtığı için kötü görülür."

    kesinlikle yok ((((( siyasal islamcılık akvaryumdaki japon balığı diğerleride zaten tuzluk yalan dolan (