İbrahimH; adlı üyeden alıntı:
Ben buna prim kasma derim doğru düzgün cevap yok.
Herkes zaten %90 iade yapılacağını biliyor.
Yooo.. Siz devletin paraya el koyacağını söyleyen yorumları beğenmediniz mi?