İsveçi tercih edenleri değil, Türkiyeyi İsveç üzerinden aşağılayanları eleştirdim!
Kimseye de vatan haini demedim
Doğru vatan haini dememişsiniz milli şuur eksikliği var demişsiniz
Alıntı
Bazı yorumlarda bulunan arkadaşlarda milli şuur eksikliği görüyorum. Adamın profilinde Atatürk var ama İsveçi Türkiyeye tercih ediyor. Memleketini kötü, batıyı iyi görüyor.