• 02-10-2025, 16:08:25
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Forum adaletsiz bir şey olunca hakkınızı hukuk yoluyla arayın diyorya size ne milletin vergi vermeyip ucuza ürün satmasından o onun sorunu sizde hakkınızı yasal yollardan arayın o zaman sizin cebinize fazla para girecek diye biz niye fazla para vereceğiz
  • 02-10-2025, 16:09:46
    #29
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dedikleriniz mantıklı değil.
    1- Ben eğitim konusundan bahsetmiyorum ebook kısmı zaten aşırı sıkıntılıymış
    2- Fiyat olarak herkes aynı fiyatı vermez.
    3- Taban fiyatına gelirsek forum yönetimi taban fiyatına gerçek anlamda bir şey yapamaz değer biçemez.
    4- Olay aslında ucuza ve taban fiyata hizmet verenlerin %40'dan fazla vergi vermediği şirket masrafları ve diğer masraflardan haberdar olmadığı gelen paranın %100'ünün cebine girmesinden dolayı her şeyi dip fiyattan vermesiyle alakalı.
    5- Konu sadece bu konu değil diğer açılan konuyu da takip ederseniz ne demek istediğimi anlarsınız.
    Doğru söylüyorsunuz ben vergi ödemiyorum yaşım gereği ben bir şeyi 100 TL'ye satıyorsam 100 TL karım var ama sizin 65 TL
    Bu konuda haklısınız ama sizin sattığınız ürün tutarıyla bizlerin sattığı arasında tonca fark var siz 100 satıyorsunuz biz 1 satıyoruz.
    Bir ürünü dip fiyattan verip kapatanların yaptığı adamlık değil tabi ki.
  • 02-10-2025, 16:11:01
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Herkesin konusuna baktığımda lisanslarda herkes çoğu şeyde aynı fiyat normalde buda cezalandırılmalı,anlaşılmış gibi duruyor ona bakarsak.Daha geçen tavuk firmaları ceza yedi mesela sorun ararsak çok bulunur ya
  • 02-10-2025, 16:15:30
    #31
    Kurumsal PLUS
    BacklinkHavuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin konusuna baktığımda lisanslarda herkes çoğu şeyde aynı fiyat normalde buda cezalandırılmalı,anlaşılmış gibi duruyor ona bakarsak.Daha geçen tavuk firmaları ceza yedi mesela sorun ararsak çok bulunur ya
    Forumdaki lisans satıcıları birbirine düşman gibi bir şey benim kimseyle düşmanlığım yok. Yeri geldiğinde çoğundan hizmet üründe alırım. Bu tarz olayları anlaşmaya çalışsan da zaten aslan kesilirler. Biri ucuza hizmet verse diğeri zaten. Orta seviyede hizmet verilmesinde ben bir sakınca göremiyorum. Konuyu açan arkadaş zaten taban fiyatı altına hizmet vermiyor ama gidip kurumsal pluslara laf ettiği için bende kendimi tutup susamam. Burası kaliteli bir forum item... vb satış siteleriyle verilen hizmet karşılaştırılamaz.
  • 02-10-2025, 16:18:38
    #32
    Üyeliği durduruldu
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdaki lisans satıcıları birbirine düşman gibi bir şey benim kimseyle düşmanlığım yok. Yeri geldiğinde çoğundan hizmet üründe alırım. Bu tarz olayları anlaşmaya çalışsan da zaten aslan kesilirler. Biri ucuza hizmet verse diğeri zaten. Orta seviyede hizmet verilmesinde ben bir sakınca göremiyorum. Konuyu açan arkadaş zaten taban fiyatı altına hizmet vermiyor ama gidip kurumsal pluslara laf ettiği için bende kendimi tutup susamam. Burası kaliteli bir forum item... vb satış siteleriyle verilen hizmet karşılaştırılamaz.
    Hocam bu konuda da haklı yönleri var kusura bakma şikayet konularında da gördüm adam ddos attırmış hacklink vs panel bişeler bişielr fiyatta anlaşamamışlar şikayet konusu açmışlar ekran görüntüsüde var ama kimseye birşey olmamış mesela gibi gibi yani örneklendirilir haklı yönleri var arkadaşın,kurumsal plusların daha +sı olabilir ayrı ama adalet karşısında aynı olmak zorundalar bu benim düşüncem sizi tenzih ediyorum şahsınıza birşey demiyorum.
  • 02-10-2025, 16:19:41
    #33
    Benim şirketimde var faturamıda keserim vergimide öderim düzenli.Ama ben yine orta fiyattan sağlarım ürünü kimsenin ekmeğine göz dikmeden.

    Tekrar ediyorum asıl mesele Kurumsal üyeliğin size verdiği özgüven hepsi değil gerçi aralarında güzel insanlar da var çirkefler kendini belli eder zaten neyse .
    Senin nasibin sana gelecek bizim nasibimiz bize bu kadar olay tamamen bu niye bu kadar uzatıyorsun? Tekrar tekrar yazmaktan bıktım herkes kendi ekmeğine baksın kimsenin ekmeğine göz dikmesin.

    hala kurumsal üyeliğine güvenerek üstten üsten kendini övenler yazık.. işin en komik tarafı ürünü 75₺ açık arttırmaya en çok koyan kendisi

    bir diğeri orta seviyede hizmet ucuza hizmete sakınca görmüyormuş .d
    İngiltere prensi ile mi konuşuyorum hayırdır? Sattın ürünler hepsi aynı ne anlatıyorsun?



  • 02-10-2025, 16:54:57
    #34
    Blitzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal üyelik alınca dokunulmazlık mı geliyor?
    Siz istiyorsunuz ki sizden başka kimse ekmek yemesin. Siz istediğiniz gibi ticaret yapacaksınız üyeliğinize güvenerek ama başka biri uygun fiyata verirse hayırdır hemşerim ben o kadar para verdim diyeceksiniz sesinizi çıkaracaksınız ve yönetimde sırf bu kurumsal üyelik aldı diye öncelik size verecekse ozaman biz neden varız?
    Kusura bakmayın da satılan herşey ücretsiz alınıyor. Küçük bir fiyata satarsık satmazsın o senin kararındır.

    Ben bi ürünü ücretsiz paylaştım diye ayağa kalktı forum neredeyse e kalkıp saygı duyalım dedik ücretle satalım dedik yine aynı nedir tam olarak derdiniz?
    ne paylaştınız
  • 02-10-2025, 17:17:33
    #35
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Bu konu bu ülkede neden böyle saçma bi enflasyon var sorusunun cevabı bi ürünün fiyatının düşmesine izin vermiyoruz ki enflasyon düşsün
  • 02-10-2025, 17:52:48
    #36
    Platin üye
    Kurumsal üyeliği gözünüzde fazla büyütüyorsunuz, kurumsal üyeler forumda ayrıcalıklı ama şamar oğlanı olarak ayrıcalıklı.

    Gelen giden kurumsallara sallıyor, bunlarla uğraşmamak için kurumsal almadım ben.