Herkesin konusuna baktığımda lisanslarda herkes çoğu şeyde aynı fiyat normalde buda cezalandırılmalı,anlaşılmış gibi duruyor ona bakarsak.Daha geçen tavuk firmaları ceza yedi mesela sorun ararsak çok bulunur ya