RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dedikleriniz mantıklı değil.
1- Ben eğitim konusundan bahsetmiyorum ebook kısmı zaten aşırı sıkıntılıymış
2- Fiyat olarak herkes aynı fiyatı vermez.
3- Taban fiyatına gelirsek forum yönetimi taban fiyatına gerçek anlamda bir şey yapamaz değer biçemez.
4- Olay aslında ucuza ve taban fiyata hizmet verenlerin %40'dan fazla vergi vermediği şirket masrafları ve diğer masraflardan haberdar olmadığı gelen paranın %100'ünün cebine girmesinden dolayı her şeyi dip fiyattan vermesiyle alakalı.
5- Konu sadece bu konu değil diğer açılan konuyu da takip ederseniz ne demek istediğimi anlarsınız.
Doğru söylüyorsunuz ben vergi ödemiyorum yaşım gereği ben bir şeyi 100 TL'ye satıyorsam 100 TL karım var ama sizin 65 TL
Bu konuda haklısınız ama sizin sattığınız ürün tutarıyla bizlerin sattığı arasında tonca fark var siz 100 satıyorsunuz biz 1 satıyoruz.
Bir ürünü dip fiyattan verip kapatanların yaptığı adamlık değil tabi ki.