Herkesin konusuna baktığımda lisanslarda herkes çoğu şeyde aynı fiyat normalde buda cezalandırılmalı,anlaşılmış gibi duruyor ona bakarsak.Daha geçen tavuk firmaları ceza yedi mesela sorun ararsak çok bulunur ya
Forumdaki lisans satıcıları birbirine düşman gibi bir şey benim kimseyle düşmanlığım yok. Yeri geldiğinde çoğundan hizmet üründe alırım. Bu tarz olayları anlaşmaya çalışsan da zaten aslan kesilirler. Biri ucuza hizmet verse diğeri zaten. Orta seviyede hizmet verilmesinde ben bir sakınca göremiyorum. Konuyu açan arkadaş zaten taban fiyatı altına hizmet vermiyor ama gidip kurumsal pluslara laf ettiği için bende kendimi tutup susamam. Burası kaliteli bir forum item... vb satış siteleriyle verilen hizmet karşılaştırılamaz.