RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumdaki lisans satıcıları birbirine düşman gibi bir şey benim kimseyle düşmanlığım yok. Yeri geldiğinde çoğundan hizmet üründe alırım. Bu tarz olayları anlaşmaya çalışsan da zaten aslan kesilirler. Biri ucuza hizmet verse diğeri zaten. Orta seviyede hizmet verilmesinde ben bir sakınca göremiyorum. Konuyu açan arkadaş zaten taban fiyatı altına hizmet vermiyor ama gidip kurumsal pluslara laf ettiği için bende kendimi tutup susamam. Burası kaliteli bir forum item... vb satış siteleriyle verilen hizmet karşılaştırılamaz.
Hocam bu konuda da haklı yönleri var kusura bakma şikayet konularında da gördüm adam ddos attırmış hacklink vs panel bişeler bişielr fiyatta anlaşamamışlar şikayet konusu açmışlar ekran görüntüsüde var ama kimseye birşey olmamış mesela gibi gibi yani örneklendirilir haklı yönleri var arkadaşın,kurumsal plusların daha +sı olabilir ayrı ama adalet karşısında aynı olmak zorundalar bu benim düşüncem sizi tenzih ediyorum şahsınıza birşey demiyorum.