Kurumsal Üyelik Alınca Ne oluyor?
36
●3.688
- 02-10-2025, 16:08:25Üyeliği durdurulduForum adaletsiz bir şey olunca hakkınızı hukuk yoluyla arayın diyorya size ne milletin vergi vermeyip ucuza ürün satmasından o onun sorunu sizde hakkınızı yasal yollardan arayın o zaman sizin cebinize fazla para girecek diye biz niye fazla para vereceğiz
- 02-10-2025, 16:09:46Doğru söylüyorsunuz ben vergi ödemiyorum yaşım gereği ben bir şeyi 100 TL'ye satıyorsam 100 TL karım var ama sizin 65 TLRakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuda haklısınız ama sizin sattığınız ürün tutarıyla bizlerin sattığı arasında tonca fark var siz 100 satıyorsunuz biz 1 satıyoruz.
Bir ürünü dip fiyattan verip kapatanların yaptığı adamlık değil tabi ki. - 02-10-2025, 16:11:01Üyeliği durdurulduHerkesin konusuna baktığımda lisanslarda herkes çoğu şeyde aynı fiyat normalde buda cezalandırılmalı,anlaşılmış gibi duruyor ona bakarsak.Daha geçen tavuk firmaları ceza yedi mesela sorun ararsak çok bulunur ya
- 02-10-2025, 16:15:30Forumdaki lisans satıcıları birbirine düşman gibi bir şey benim kimseyle düşmanlığım yok. Yeri geldiğinde çoğundan hizmet üründe alırım. Bu tarz olayları anlaşmaya çalışsan da zaten aslan kesilirler. Biri ucuza hizmet verse diğeri zaten. Orta seviyede hizmet verilmesinde ben bir sakınca göremiyorum. Konuyu açan arkadaş zaten taban fiyatı altına hizmet vermiyor ama gidip kurumsal pluslara laf ettiği için bende kendimi tutup susamam. Burası kaliteli bir forum item... vb satış siteleriyle verilen hizmet karşılaştırılamaz.BacklinkHavuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2025, 16:18:38Üyeliği durdurulduHocam bu konuda da haklı yönleri var kusura bakma şikayet konularında da gördüm adam ddos attırmış hacklink vs panel bişeler bişielr fiyatta anlaşamamışlar şikayet konusu açmışlar ekran görüntüsüde var ama kimseye birşey olmamış mesela gibi gibi yani örneklendirilir haklı yönleri var arkadaşın,kurumsal plusların daha +sı olabilir ayrı ama adalet karşısında aynı olmak zorundalar bu benim düşüncem sizi tenzih ediyorum şahsınıza birşey demiyorum.RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2025, 16:19:41Benim şirketimde var faturamıda keserim vergimide öderim düzenli.Ama ben yine orta fiyattan sağlarım ürünü kimsenin ekmeğine göz dikmeden.
Tekrar ediyorum asıl mesele Kurumsal üyeliğin size verdiği özgüven hepsi değil gerçi aralarında güzel insanlar da var çirkefler kendini belli eder zaten neyse .
Senin nasibin sana gelecek bizim nasibimiz bize bu kadar olay tamamen bu niye bu kadar uzatıyorsun? Tekrar tekrar yazmaktan bıktım herkes kendi ekmeğine baksın kimsenin ekmeğine göz dikmesin.
hala kurumsal üyeliğine güvenerek üstten üsten kendini övenler yazık.. işin en komik tarafı ürünü 75₺ açık arttırmaya en çok koyan kendisi
bir diğeri orta seviyede hizmet ucuza hizmete sakınca görmüyormuş .d
İngiltere prensi ile mi konuşuyorum hayırdır? Sattın ürünler hepsi aynı ne anlatıyorsun?
- 02-10-2025, 17:17:33Bu konu bu ülkede neden böyle saçma bi enflasyon var sorusunun cevabı bi ürünün fiyatının düşmesine izin vermiyoruz ki enflasyon düşsün

