Kurumsal üyeliği gözünüzde fazla büyütüyorsunuz, kurumsal üyeler forumda ayrıcalıklı ama şamar oğlanı olarak ayrıcalıklı.

Gelen giden kurumsallara sallıyor, bunlarla uğraşmamak için kurumsal almadım ben.