Benim şirketimde var faturamıda keserim vergimide öderim düzenli.Ama ben yine orta fiyattan sağlarım ürünü kimsenin ekmeğine göz dikmeden.
Tekrar ediyorum asıl mesele Kurumsal üyeliğin size verdiği özgüven hepsi değil gerçi aralarında güzel insanlar da var çirkefler kendini belli eder zaten neyse .
Senin nasibin sana gelecek bizim nasibimiz bize bu kadar olay tamamen bu niye bu kadar uzatıyorsun? Tekrar tekrar yazmaktan bıktım herkes kendi ekmeğine baksın kimsenin ekmeğine göz dikmesin.
hala kurumsal üyeliğine güvenerek üstten üsten kendini övenler yazık.. işin en komik tarafı ürünü 75₺ açık arttırmaya en çok koyan kendisi
bir diğeri orta seviyede hizmet ucuza hizmete sakınca görmüyormuş .d
İngiltere prensi ile mi konuşuyorum hayırdır? Sattın ürünler hepsi aynı ne anlatıyorsun?