• 01-10-2025, 16:54:34
    #10
    SSA
    Premium SEO Paketleri
    Sen kaç sene çalış oku et atanmaya uğraş emek ver doktor ol öğretmen ol polis ol devletine memur ol çabala sonra her fırsatta verdiğin eğitim mücadelesinin 10 da 1’ini vermeyenler aldığın üç kuruş maaşı büyütüp durup tatmin olmamakla suçlasın

    100000 TL dediğiniz para ile 3000 dolar alınmıyor farkında mısınız beğenmek zorunda değil, tatmin olmak zorunda değil, şükretmek zorunda değil. Bilmem kim ne kadar maaşla geçiniyorsa kaç çocuk okutuyorsa da bu memurun değil onun kadar bir yerlere gelmek için çalışmayan, gençliğini ders sıralarında değil kafelerde, parklarda tüketenlerin sorunu.

    Memur düşmanlığını bırakın artık cidden günah
  • 01-10-2025, 16:55:29
    #11
    Üyeliği durduruldu
    50bin maaşa 100 bin promosyon az özel sektördeki arkadaşlar sizin promosyonunuzu patronunuz yiyor önce onun hakkını arayalım bence
  • 01-10-2025, 16:57:49
    #12
    SSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen kaç sene çalış oku et atanmaya uğraş emek ver doktor ol öğretmen ol polis ol devletine memur ol çabala sonra her fırsatta verdiğin eğitim mücadelesinin 10 da 1’ini vermeyenler aldığın üç kuruş maaşı büyütüp durup tatmin olmamakla suçlasın

    100000 TL dediğiniz para ile 3000 dolar alınmıyor farkında mısınız beğenmek zorunda değil, tatmin olmak zorunda değil, şükretmek zorunda değil. Bilmem kim ne kadar maaşla geçiniyorsa kaç çocuk okutuyorsa da bu memurun değil onun kadar bir yerlere gelmek için çalışmayan, gençliğini ders sıralarında değil kafelerde, parklarda tüketenlerin sorunu.

    Memur düşmanlığını bırakın artık cidden günah
    Sen gel kaç ömrünün yarısını ver esnaflık yap
    Faizler ile ezil, vergiler ile ezil ondan sonra hayatının en fazla 10 senesini veren kişi senin günlerce beklediğim işten ele kalan paranın bilmem kaç katını kazansın birde burda gelsin konuşsun.
    Çinde memuru çöp olarak görüyorlar ve adamlar dünya lideri
    Yarın esnaflık üretim bittiği zaman kazandığım para yetmiyiii diye ağlarsınız.
    Yatarak faydalı olan tek hayvan tavuktur.
  • 01-10-2025, 16:59:05
    #13
    goktugpek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50bin maaşa 100 bin promosyon az özel sektördeki arkadaşlar sizin promosyonunuzu patronunuz yiyor önce onun hakkını arayalım bence
    Sistem tamamen bozuk zaten. Özelde kim promosyon alabiliyor, söyleyen yarın işsiz kalır.
  • 01-10-2025, 16:59:09
    #14
    androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neye göre eski değeri değil hocam ?
    Asgari ücretli çalışan yada esnaf ölsün o zaman
    Kimse gelip edebiyat yapmasın, polis, sağlıkçı ve kritik işler haricinde memur bu ülkenin kamburudur.
    Bu kamburuda esnafın sırtına yüklüyorlar.
    Kambur konusunda katılıyorum hocam, devlet dairelerinde iş yapmayan bir sürü gizli işsiz var. Yorumunuzu farklı bir perspektiften bakmıştım. Yanlış anlaşılmasın, özel sektör çalışanıyım ama 100bin maalesef değerli değil artık, kiranın 20 30 bin olduğu ortamda.
  • 01-10-2025, 17:00:38
    #15
    AshKaashh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kambur konusunda katılıyorum hocam, devlet dairelerinde iş yapmayan bir sürü gizli işsiz var. Yorumunuzu farklı bir perspektiften bakmıştım. Yanlış anlaşılmasın, özel sektör çalışanıyım ama 100bin maalesef değerli değil artık, kiranın 20 30 bin olduğu ortamda.
    Zaten sistem baştan bozuk hocam.
    Şimdi memur yada asgari ücretlinin maaşı zamlandığı zaman ev sahibi de diyor ki benim evimin değeride bh zamlanacak.
    Adam emekli belkide ömrünü harcadı 2 daire aldı onuda enflasyonda ezdiremez zaten maaşı geçimine yetmiyor.
  • 01-10-2025, 17:06:35
    #16
    Kısa ve net: miktar az.
    Mevzu özel sektör ve daha az maaş alan kitle değil.
    Mevzu, memurun özünü gerçekten temsil edebilecek bir sendikanın olmaması.
    Mevzu, işin arka planı.
    30 Eylül'e kadar parayı tut. İçerde değerlensin. Kısa günün karı ile memurlara itele.
    Vakıfbank pişmanlıktır.
    Her ayın 15'inde parayı direkt başka bankaya aktarıyorum. Tüm talimatları da iptal ettim.
    Bu da benim tepkim. Ben insanım. Ben bir bankanın kobayı ya da daimi müşterisi değilim.
  • 01-10-2025, 17:14:21
    #17
    Bolluk içinde olanları o para kesmiyor maalesef. Bende şaşırıyorum memurlara.
    Benim çalıştığım yerde 5.000 TL banka promosyonu verdi
    Anlayın aradaki farkı...
  • 01-10-2025, 17:51:35
    #18
    mesela sağlık da x kişisi x işini yaparken aylık 50-60k alıyor doktor daha fazla alıyor ama hepsi aynı pormasyon tutatını alıyor sonuçda 100k az normal istememeleri. Bu kişi ama okumuş kpss ye girmiş atanmış ama kura ile kazanmış yerleşmiş vs bir şekilde hakkı veya şansı ile kazanmış devlet personeli olmuş devlet de bu insanlara bir maaş veriyor sonuç da. Düşmanlığı bence bir günde gönderilen kağıt da adı yazanların işe alınıp belli bir zaman sonra kadroya geçirilenlere devlet memuruyum diye yatıp doğru düzgün iş yapmayanlara bu şekilde devletten para alanlara yapmalısınız yada devlet memurları ödediğimiz vergiler ile maaş alıyorlar aldıkları maaşlar bize göre yüksek maaşları düşürülsün ititrazı yapın aynısı belediyeler için de geçerli adam torpille alınıyor topil yok ise alınmıyor bol kepçe maaş veriliyor. insanların aldığı promasyona takılmak yerine bence diğer şeylere takılın derim.