Kambur konusunda katılıyorum hocam, devlet dairelerinde iş yapmayan bir sürü gizli işsiz var. Yorumunuzu farklı bir perspektiften bakmıştım. Yanlış anlaşılmasın, özel sektör çalışanıyım ama 100bin maalesef değerli değil artık, kiranın 20 30 bin olduğu ortamda.
Zaten sistem baştan bozuk hocam.
Şimdi memur yada asgari ücretlinin maaşı zamlandığı zaman ev sahibi de diyor ki benim evimin değeride bh zamlanacak.
Adam emekli belkide ömrünü harcadı 2 daire aldı onuda enflasyonda ezdiremez zaten maaşı geçimine yetmiyor.