• 01-10-2025, 16:35:50
    #1


    Daha aynı sayfanın birçok paylaşımı var
    100.000 tl promosyonun protestosu
  • 01-10-2025, 16:39:54
    #2
    En düşük maaşı 50bin olan tabi 3 yıllık 100k promosyonu beğenmez özel banka olsa kaç katını verir
  • 01-10-2025, 16:40:24
    #3
    Sorun 100.000 lirayı beğenmeme değil ihale şartları ile alakalı bazı kamu kurumlarındaki şartnamelerdeki maddelerden dolayı özel bankalar ihalelere giremiyor olay X te göründüğü gibi değil
  • 01-10-2025, 16:40:50
    #4
    Çok az
  • 01-10-2025, 16:42:38
    #5
    kendimi bildim bileli memurları memnun etmek mümkün olmadı güzel yurdum türkiyemde devlet dairesine girene kadar gayet mütevazi devlette işe başlayınca kainatın sahibi
  • 01-10-2025, 16:43:42
    #6
    Hocam yapmayın etmeyin 100.000₺ eski değerinde değil. İş de beğenmiyor bu gençlik der gibi bir yorum olmuş.
  • 01-10-2025, 16:45:55
    #7
    AshKaashh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yapmayın etmeyin 100.000₺ eski değerinde değil. İş de beğenmiyor bu gençlik der gibi bir yorum olmuş.
    Neye göre eski değeri değil hocam ?
    Asgari ücretli çalışan yada esnaf ölsün o zaman
    Kimse gelip edebiyat yapmasın, polis, sağlıkçı ve kritik işler haricinde memur bu ülkenin kamburudur.
    Bu kamburuda esnafın sırtına yüklüyorlar.
  • 01-10-2025, 16:49:57
    #8
    Bir atansak biz de alacağız ama bekliyoruz bakalım
  • 01-10-2025, 16:51:03
    #9
    Ben özel sektördeyim, maaşımda bunlardan düşük bırakın 100bini havadan bi 10 bin gelse akşama abur cubur çerez et falan alır keyif yaparım. Ama işte bolluk içinde olanlara bu rakamlar tabi düşük gelir 100bin nedir ki onlar için, her ay kart ekstreleri geliyordur 150 200k, bunlar tissot, seiko saat takan tayfa.

    Biz promosyon istiyoruz yatacak olanda şirketin çapına göre 5-10k falan, hakkınız değil vermeyeceğiz diyorlar. Şirketin başkaca giderleri karşılanıyormuş vermek zorunda değillermiş.