Ben özel sektördeyim, maaşımda bunlardan düşük bırakın 100bini havadan bi 10 bin gelse akşama abur cubur çerez et falan alır keyif yaparım. Ama işte bolluk içinde olanlara bu rakamlar tabi düşük gelir 100bin nedir ki onlar için, her ay kart ekstreleri geliyordur 150 200k, bunlar tissot, seiko saat takan tayfa.
Biz promosyon istiyoruz yatacak olanda şirketin çapına göre 5-10k falan, hakkınız değil vermeyeceğiz diyorlar. Şirketin başkaca giderleri karşılanıyormuş vermek zorunda değillermiş.