mesela sağlık da x kişisi x işini yaparken aylık 50-60k alıyor doktor daha fazla alıyor ama hepsi aynı pormasyon tutatını alıyor sonuçda 100k az normal istememeleri. Bu kişi ama okumuş kpss ye girmiş atanmış ama kura ile kazanmış yerleşmiş vs bir şekilde hakkı veya şansı ile kazanmış devlet personeli olmuş devlet de bu insanlara bir maaş veriyor sonuç da. Düşmanlığı bence bir günde gönderilen kağıt da adı yazanların işe alınıp belli bir zaman sonra kadroya geçirilenlere devlet memuruyum diye yatıp doğru düzgün iş yapmayanlara bu şekilde devletten para alanlara yapmalısınız yada devlet memurları ödediğimiz vergiler ile maaş alıyorlar aldıkları maaşlar bize göre yüksek maaşları düşürülsün ititrazı yapın aynısı belediyeler için de geçerli adam torpille alınıyor topil yok ise alınmıyor bol kepçe maaş veriliyor. insanların aldığı promasyona takılmak yerine bence diğer şeylere takılın derim.