Sen kaç sene çalış oku et atanmaya uğraş emek ver doktor ol öğretmen ol polis ol devletine memur ol çabala sonra her fırsatta verdiğin eğitim mücadelesinin 10 da 1ini vermeyenler aldığın üç kuruş maaşı büyütüp durup tatmin olmamakla suçlasın
100000 TL dediğiniz para ile 3000 dolar alınmıyor farkında mısınız beğenmek zorunda değil, tatmin olmak zorunda değil, şükretmek zorunda değil. Bilmem kim ne kadar maaşla geçiniyorsa kaç çocuk okutuyorsa da bu memurun değil onun kadar bir yerlere gelmek için çalışmayan, gençliğini ders sıralarında değil kafelerde, parklarda tüketenlerin sorunu.
Memur düşmanlığını bırakın artık cidden günah
Sen gel kaç ömrünün yarısını ver esnaflık yap
Faizler ile ezil, vergiler ile ezil ondan sonra hayatının en fazla 10 senesini veren kişi senin günlerce beklediğim işten ele kalan paranın bilmem kaç katını kazansın birde burda gelsin konuşsun.
Çinde memuru çöp olarak görüyorlar ve adamlar dünya lideri
Yarın esnaflık üretim bittiği zaman kazandığım para yetmiyiii diye ağlarsınız.
Yatarak faydalı olan tek hayvan tavuktur.