Neye göre eski değeri değil hocam ?
Asgari ücretli çalışan yada esnaf ölsün o zaman
Kimse gelip edebiyat yapmasın, polis, sağlıkçı ve kritik işler haricinde memur bu ülkenin kamburudur.
Bu kamburuda esnafın sırtına yüklüyorlar.
Kambur konusunda katılıyorum hocam, devlet dairelerinde iş yapmayan bir sürü gizli işsiz var. Yorumunuzu farklı bir perspektiften bakmıştım. Yanlış anlaşılmasın, özel sektör çalışanıyım ama 100bin maalesef değerli değil artık, kiranın 20 30 bin olduğu ortamda.