selamlar arkadaşlar. çalışırken dinlemeyi seveceğinizi düşünüyorum,yorumlarınızı ve tabi eleştirilerinizi bekliyorum. hayırlı akşamlar
https://www.youtube.com/watch?v=lPsusxIf9zA
son şarkımı r10 kullanıcılarına armağan ediyorum
8
●210
- 25-09-2025, 22:17:42
- 25-09-2025, 22:19:29yapay zeka ile sarki yapmayalim. bir muzisyen olarak ac kalmaktan korkuyorum
)))
emeginize saglik. güzel olmus. ama kesinlikle karsıyım. bari bu isi ai ye kaptirmayalim.. - 25-09-2025, 22:23:39açıkcaıs daha özgür daha kaliteli işler çıkacağını düşünüyorum zamanla. dev studyolara gerek kalmayacak. vocal ve güzel melodiler ile müthiş işler çıkıyorfatihanily adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2025, 22:55:46belki seversiniz bunu hocamDarkerVip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=Q7QKJQzotQk - 25-09-2025, 23:02:12huzur verici güzel hocam sevdim 🤠baliktasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2025, 05:26:19teşekkür ederim hocambirsevda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)