Konu
son şarkımı r10 kullanıcılarına armağan ediyorum
25-09-2025, 22:19:29
#3
fatihanily
yapay zeka ile sarki yapmayalim. bir muzisyen olarak ac kalmaktan korkuyorum
)))
emeginize saglik. güzel olmus. ama kesinlikle karsıyım. bari bu isi ai ye kaptirmayalim..