Konu
son şarkımı r10 kullanıcılarına armağan ediyorum
25-09-2025, 22:30:57
#5
DarkerVip
gerçekleri söyleyeyim ben çok sevemedim ama benim tarzım olmadığı için yinede bir emek var elinize sağlık hocam.