Konu
son şarkımı r10 kullanıcılarına armağan ediyorum
25-09-2025, 22:17:42
#1
baliktasarim
selamlar arkadaşlar. çalışırken dinlemeyi seveceğinizi düşünüyorum,yorumlarınızı ve tabi eleştirilerinizi bekliyorum. hayırlı akşamlar
https://www.youtube.com/watch?v=lPsusxIf9zA