Konu
son şarkımı r10 kullanıcılarına armağan ediyorum
25-09-2025, 22:55:46
#6
baliktasarim
DarkerVip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gerçekleri söyleyeyim ben çok sevemedim ama benim tarzım olmadığı için yinede bir emek var elinize sağlık hocam.
belki seversiniz bunu hocam
https://www.youtube.com/watch?v=Q7QKJQzotQk