yapay zeka ile sarki yapmayalim. bir muzisyen olarak ac kalmaktan korkuyorum

)))
emeginize saglik. güzel olmus. ama kesinlikle karsıyım. bari bu isi ai ye kaptirmayalim..
açıkcaıs daha özgür daha kaliteli işler çıkacağını düşünüyorum zamanla. dev studyolara gerek kalmayacak. vocal ve güzel melodiler ile müthiş işler çıkıyor