• 06-09-2025, 18:39:59
    #1
    Merhabalar,

    2. El araç arıyorum fiyatlar abartısız söylüyorum 100 bin TL fazla ne satış var ne alan var. Favoriye aldığım ilanlar 20-30 gündür yayında hala. Ne fiyat düşüyor ne insanlar ihtiyacını karşılıyor. İkinci eli sıfırından pahalı.
    Bu durumu yaşayan sadece ben değilim diye düşünüyorum. Kimi satıcıyla pazarlıkta yapılmıyor. Ne diyorsunuz bu durumla ilgili?

    Birde 2. el için sarı site, kırmızı site, otokoç bunların dışında nereye bakabiliriz ?
  • 06-09-2025, 18:44:31
    #2
    Faizler ve krediler düşmeden piyasa canlanmaz konutta durum böyle
  • 06-09-2025, 18:45:11
    #3
    hocam birşey demiyoruz dersek saten ya ban yiyoruz yada hakkımızda dava açılıyor o yüzden kuzu misali ben şahsımca sadece ''meeeee'' diyorum ......
  • 06-09-2025, 18:46:57
    #4
    Eskiden arabaların fiyatları sabitti, 10.000 tl lik olan arabayı adam gareliciye 8.000 e satardı. Garelici 10.000 e geri koyardı ilana.
    Sadece araç mı hocam
    İmalatçıyız
    adam 1998 model cnc ye 600.000 tl para çekiyor
    Makinenin canına okumuşlar, vidalı milleri yamulmuş adam onu orada bekletiyor zam yapıyor pazarlık yapmıyor.

    Atölyemize torna gerekiyor sıfırı 190.000 tl olan çin tornasının ikinci eline adam 140.000 diyor. Boyasına kadar çürümüş inmiyor zam yapıyor.

    İntel pentium 4 bilgisayarlar (Chrome bile kaldırmaz, 3.000 tl den başlıyor)

    Kısacası ülkemizde çok büyük bir ahlak sorunu var.
  • 06-09-2025, 18:48:58
    #5
    Faizler düşse araç ve ev sahipleri üzerine 50-100 ve daha üstü katacaklar yine alamayacaklar almaya niyeti olanlar, Türkiyede galerici ve emlakcıları ortadan kaldıracaksın. Sonra piyasayı belirleyici bir ekip kuracaksın. 10 bin tl etmeyen arabalar 200 bin tl diyorlar. saçma sapan piyasa oldu herşey
  • 06-09-2025, 18:52:10
    #6
    Alpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faizler düşse araç ve ev sahipleri üzerine 50-100 ve daha üstü katacaklar yine alamayacaklar almaya niyeti olanlar, Türkiyede galerici ve emlakcıları ortadan kaldıracaksın. Sonra piyasayı belirleyici bir ekip kuracaksın. 10 bin tl etmeye arabalar 200 bin tl diyorlar. saçma sapan piyasa oldu herşey
    Kesinlikle katılıyorum hocam, piyasada nakiti gören Zam yapacak.
  • 06-09-2025, 18:59:42
    #7
    5 saatte eniştenin arabasını sattık passat
  • 06-09-2025, 19:01:28
    #8
    Bence millette para yok hocam ondan olabilir
  • 06-09-2025, 19:16:17
    #9
    hocam, malum ülkemiz batmadan önce piyasalar olması gerektiği gibiydi, amortisman diye bir kavram vardır muhasebede vs sıkça kullanılır, bundan 10 yıl önce 0 araçlar 35bin tl civarınaydı, millet 0 alma aracı alıp kontak çevirince direk 2.ele düşüyor değeri 30bine düşüyor derlerdi ki olması gereken bu, günümüzde ise 1.2 milyona 0 araç alıyorsun kontağı çevirdin mi 1.250 milyon oluyor