hocam, malum ülkemiz batmadan önce piyasalar olması gerektiği gibiydi, amortisman diye bir kavram vardır muhasebede vs sıkça kullanılır, bundan 10 yıl önce 0 araçlar 35bin tl civarınaydı, millet 0 alma aracı alıp kontak çevirince direk 2.ele düşüyor değeri 30bine düşüyor derlerdi ki olması gereken bu, günümüzde ise 1.2 milyona 0 araç alıyorsun kontağı çevirdin mi 1.250 milyon oluyor