Konu
Gene Ne Oldu Bu 2. El Araç Piyasasına?
06-09-2025, 18:45:11
#3
inancbusiness
hocam birşey demiyoruz dersek saten ya ban yiyoruz yada hakkımızda dava açılıyor o yüzden kuzu misali ben şahsımca sadece ''meeeee'' diyorum ......