Faizler düşse araç ve ev sahipleri üzerine 50-100 ve daha üstü katacaklar yine alamayacaklar almaya niyeti olanlar, Türkiyede galerici ve emlakcıları ortadan kaldıracaksın. Sonra piyasayı belirleyici bir ekip kuracaksın. 10 bin tl etmeye arabalar 200 bin tl diyorlar. saçma sapan piyasa oldu herşey
Kesinlikle katılıyorum hocam, piyasada nakiti gören Zam yapacak.