Eskiden arabaların fiyatları sabitti, 10.000 tl lik olan arabayı adam gareliciye 8.000 e satardı. Garelici 10.000 e geri koyardı ilana.
Sadece araç mı hocam
İmalatçıyız
adam 1998 model cnc ye 600.000 tl para çekiyor
Makinenin canına okumuşlar, vidalı milleri yamulmuş adam onu orada bekletiyor zam yapıyor pazarlık yapmıyor.

Atölyemize torna gerekiyor sıfırı 190.000 tl olan çin tornasının ikinci eline adam 140.000 diyor. Boyasına kadar çürümüş inmiyor zam yapıyor.

İntel pentium 4 bilgisayarlar (Chrome bile kaldırmaz, 3.000 tl den başlıyor)

Kısacası ülkemizde çok büyük bir ahlak sorunu var.