Merhabalar,
2. El araç arıyorum fiyatlar abartısız söylüyorum 100 bin TL fazla ne satış var ne alan var. Favoriye aldığım ilanlar 20-30 gündür yayında hala. Ne fiyat düşüyor ne insanlar ihtiyacını karşılıyor. İkinci eli sıfırından pahalı.
Bu durumu yaşayan sadece ben değilim diye düşünüyorum. Kimi satıcıyla pazarlıkta yapılmıyor. Ne diyorsunuz bu durumla ilgili?
Birde 2. el için sarı site, kırmızı site, otokoç bunların dışında nereye bakabiliriz ?