Hangi Hattı Kullanıyorsunuz ? Neden ? - Sayfa 11 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi Hattı Kullanıyorsunuz ? Neden ?
98
●
4.588
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hangi Hattı Kullanıyorsunuz ? Neden ?
İlk
6
7
8
9
10
11
Anket
Hangi Hattı Kullanıyorsunuz ?
Toplam Katılımcı Sayısı:
183
Hangi Hattı Kullanıyorsunuz ?
Avea
%28,42 (52 Oy)
Turkcell
%53,01 (97 Oy)
Vodafone
%18,58 (34 Oy)
25-11-2010, 23:41:13
#91
cl0ud
3 operatörde var en iyisi ise avea ve vodafone
25-11-2010, 23:47:51
#92
sant9
alayının allah bn b.. versın somurucu kapıtalıstler
: d
bıraz anarsık oldu amma ıdare edın
25-11-2010, 23:49:42
#93
Muzaffer01
Vodafone çevremdekiler için
26-11-2010, 00:09:15
#94
AhDe_VeFaLi
turkcell aman ha aman aveadan uzak durun derim..
28-11-2010, 09:08:36
#95
OmerFan
Turkcell Kullanıyorum. Eşimin Turkcelli Olması ve Turkcellin Verdiği Mesaj Hakkı
28-11-2010, 11:46:30
#96
Syntax
Turkcell'deydim, ucuzluğu ve çevremin,akrabalarımın avealı olması nedeniyle aveaya taşıdım numaramı. Aylık 150 dk her yöne 15 tl yetiyor bana. Haftasonuda avealılarla bedava.
28-11-2010, 16:51:47
#97
Rosan
Üyeliği durduruldu
Vodafone a geçtim avea hattım kayboldugu için :S
28-11-2010, 16:54:32
#98
By_ReFLeX
kyivstar kullanıyorum. nedeni herkesin arayıp birşey istemesinden bıkmam. kimsede yok bu numaram. bir kaç kişide var. kafam rahat
28-11-2010, 17:18:54
#99
ademoooz
Turkcell
Bkz:Tonlakazan
İlk
6
7
8
9
10
11
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler