Anket Hangi Hattı Kullanıyorsunuz ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 183
Hangi Hattı Kullanıyorsunuz ?
Avea
%28,42 (52 Oy)
Turkcell
%53,01 (97 Oy)
Vodafone
%18,58 (34 Oy)
  • 25-11-2010, 23:41:13
    #91
    3 operatörde var en iyisi ise avea ve vodafone
  • 25-11-2010, 23:47:51
    #92
    alayının allah bn b.. versın somurucu kapıtalıstler
    : d
    bıraz anarsık oldu amma ıdare edın
  • 25-11-2010, 23:49:42
    #93
    Vodafone çevremdekiler için
  • 26-11-2010, 00:09:15
    #94
    turkcell aman ha aman aveadan uzak durun derim..
  • 28-11-2010, 09:08:36
    #95
    Turkcell Kullanıyorum. Eşimin Turkcelli Olması ve Turkcellin Verdiği Mesaj Hakkı
  • 28-11-2010, 11:46:30
    #96
    Turkcell'deydim, ucuzluğu ve çevremin,akrabalarımın avealı olması nedeniyle aveaya taşıdım numaramı. Aylık 150 dk her yöne 15 tl yetiyor bana. Haftasonuda avealılarla bedava.
  • 28-11-2010, 16:51:47
    #97
    Üyeliği durduruldu
    Vodafone a geçtim avea hattım kayboldugu için :S
  • 28-11-2010, 16:54:32
    #98
    kyivstar kullanıyorum. nedeni herkesin arayıp birşey istemesinden bıkmam. kimsede yok bu numaram. bir kaç kişide var. kafam rahat
  • 28-11-2010, 17:18:54
    #99
    Turkcell

    Bkz:Tonlakazan